کد خبر: 628585
تاریخ انتشار :

ورود به دریاچه گهر و منطقه حفاظت شده اشترانکوه مطلقاً ممنوع است

فرماندار دورود گفت: ورود به دریاچه گهر و منطقه حفاظت شده اشترانکوه مطلقاً ممنوع است.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خدا نظر دریکوند، در جلسه ستاد مدیریت و مقابله کرونا شهرستان دورود، اظهار کرد: براساس تصمیم ستاد ملی کرونا، از روز دوشنبه هفته جاری تا شنبه هفته آینده کلیه ادارات، بانک‌ها، موسسات و بازار بجز مشاغل گروه یک تعطیل هستند.

وی ادامه داد: هر مدیری مسئولیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی حوزه خود را بر عهده دارد، به طور مثال اداره صمت برای نظارت بر تعطیلی بازار، اداره ورزش و جوانان  نظارت بر باشگاه‌ها، ادارات میراث فرهنگی و محیط زیست نظارت بر اماکن طبیعی گردشگری و... را برعهده دارند.

دریکوند با اشاره به این‌که هر اداره‌ای باید در حوزه خودش جلسات هماهنگی را تشکیل دهد، عنوان کرد: در این ایام کلیه باشگاه‌های ورزشی تعطیل خواهند بود و ورود به دریاچه گهر و منطقه حفاظت شده اشترانکوه مطلقاً ممنوع است.

فرماندار دورود با اشاره به این‌که در این ایام همه اصناف به جز اصناف ضروری که از قبل جز مشاغل گروه یک اعلام شده بود و مایحتاج مردم را تامین می کنند، تعطیل خواهند بود، بیان کرد: لازم است در این ایام پروتکل‌های مراسم ترحیم حتماً رعایت شده و این مراسم‌ها باید در حداقل زمان ممکن و با جمعیتی کم برگزار شوند که مسئولیت نظارت بر این امر برعهده شهرداری است.

وی با اشاره به این‌که کلیه فعالیت‌های حوزه فرهنگی، آموزشی، سینماها، موزه‌ها، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها، پارک‌ها، کتابخانه‌ها و ... تعطیل است، عنوان کرد: تیمی به سرپرستی معاونت سیاسی فرمانداری عملکرد ادارات را در ایام تعطیلات رصد خواهند کرد.

دریکوند با اشاره به  این‌که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نشستی با خبرنگاران بمنظور آگاهی بخشی هرچه بهتر به مردم تشکیل دهد، مراسم عزاداری در مکان‌های سربسته و راه‌اندازی دسته‌های عزاداری ممنوع است.

فرماندار دورود تأکید کرد: مردم برای رهایی از این ویروس منحوس حتماً از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند تا بتوانیم به خوبی از این پیک جدید عبور کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها