کد خبر: 629045
تاریخ انتشار :

بازهم وعده تکراری خرید واکسن

ایسنا/گلستان رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تمام توان خود را برای واردات واکسن به کار خواهد گرفت؛ علاوه بر این باید شرایطی را فراهم آورد که واکسن‌های داخلی نیز با حجم گسترده‌ای تولید شود.

بازهم وعده تکراری خرید واکسن
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حسینعلی شهریاری امروز جمعه ۲۹ مردادماه در حاشیه بازدید از بیمارستان کلاله اظهار کرد: دو هفته قبل نمایندگان استان گلستان در مجلس مسائلی را در خصوص وضعیت کرونا و مشکلاتی که در استان وجود دارد، مطرح کردند که رئیس جلسه از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان خواست از نزدیک برای بررسی موضوع به این استان سفر کنیم.

وی افزود: در سفر امروز از نزدیک از چند بیمارستان بازدید می‌کنیم و در نشست با روسای بیمارستان‌های استان، مشکلات آن‌ها را پس از جمع‌بندی به وزارت بهداشت و مجلس شورای اسلامی ارائه خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در ادامه با اشاره به اینکه دولت تمام توان خود را برای واردات واکسن به کار خواهد گرفت، تصریح کرد: مجلس هر چه در توان داشته برای حمایت از شرکت‌های تولید داخل به کار گرفته است. 

شهریاری گفت: شرکت‌های تولید داخل باید تقویت شود تا واکسن‌های داخلی نیز با حجم گسترده‌ای تولید شود.

وی با بیان اینکه اولویت کشور ما واکسیناسیون است، گفت: باید ۷۰ درصد جمعیت را واکسینه کنیم تا زنجیره انتقال بیماری قطع شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: امیدواریم در دولت سیزدهم با تغییرات جدیدی که رقم می‌خورد، مشکلات زیرساختی مراکز بهداشت و درمان مورد توجه قرار گیرد.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها