کد خبر: 630014
تاریخ انتشار :

حضور مردم برای حل مشکلات کشور ضروری است

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان، حضور مردم برای حل مشکلات کشور را ضروری دانست و عنوان کرد: بسیج یک نیروی مردمی است که در امتداد خدمات دولتی و سازمان های دیگر نقش آفرینی می کند.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرهنگ حسن حبیبی در حاشیه بازدید از یک واحد صنعتی، بسیج اقشار و متخصصین سپاه قدس استان گیلان را دارای ظرفیت های متنوع از جمله بسیج مهندسین صنعت دانست و اظهار کرد: مهندسین بسیجی در حوزه صنعت با راه اندازی کلینیک صنعتی به دنبال احصای موانع و مشکلات مراکز صنعتی و برنامه ریزی جهت رفع آنها هستند.

وی افزود: گروه های تخصصی متناسب با شرایط محلی و منطقه ای جهت بررسی و حل مسائل و مشکلات استان و مناطق مختلف حوزه خود فعالیت می کنند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه بسیج با حضور آحاد مردم معنی پیدا می کند، گفت: بسیج در حوزه های مختلف حضور و شرکت دارد.

وی حضور مردم برای حل مشکلات کشور را لازم دانست و عنوان کرد: بسیج یک نیروی مردمی است که در امتداد خدمات دولتی و سازمان های دیگر نقش آفرینی می کند.

حبیبی، اقتصاد صنعتی ایران را نیازمند دگرگونی اساسی دانست و خاطرنشان کرد: ضعف ساختاری صنایع اقتضا می کند که ابتدا دولت سیزدهم در چارچوب نظام برنامه ریزی هدفمند یک استراتژی جامع توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی داشته باشد و در مرکزیت چنین اهداف درازمدتی، برنامه های مشخص و دقیقی را با استفاده از ظرفیت صاحبنظران اقتصادی و اساتید دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان به منظور اصلاح ساختار اقتصاد صنعتی تدوین کند و به مرحله اجرایی درآورد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها