کد خبر: 630515
تاریخ انتشار :

تامین اجتماعی دو درمانگاه در دامغان و ایوانکی می‌سازد

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان خبر داد از ابلاغ مصوبه ساخت دو درمانگاه تامین اجتماعی در دامغان و ایوانکی خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 دکتر سیدمجتبی اکرم 10شهریورماه در جلسه کمیته عمرانی استان بااعلام این خبر اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده مصوبه ساخت دو درمانگاه در شهرهای دامغان و ایوانکی به مدیریت درمان سمنان ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه ساخت درمانگاه جدید طبق رتبه بندی انجام شده توسط معاونت درمان سازمان انجام می شود اظهار داشت: استان سمنان رتبه اول در کشور را به لحاظ دارا بودن مرکز درمانی ملکی به نسبت جمعیت بیمه شده تامین اجتماعی دارد.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان سمنان ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده با مسئولین شهرستان دامغان زمینی به مساحت حدودی 4000 مترمربع جهت احداث ساختمان جدید درمانگاه تامین اجتماعی در نظر گرفته شده است که پس از طی مراحل قانونی واگذاری زمین، کار طراحی نقشه و جذب اعتبار آن انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه ساختمان فعلی درمانگاه ایوانکی بصورت واگذاری موقت بوده و متعلق به سازمان نمی باشد اظهار داشت: در بخش ایوانکی نیز پس از جانمایی زمین مناسب جهت ساخت مرکز درمانی اقدامات بعدی در خصوص طراحی نقشه و دریافت اعتبار به سرعت انجام خواهد شد.

 دکتر اکرم با تاکید بر پیگیری همه جانبه کارشناسان ستادی به جهت تسریع در انجام اقدامات مرتبط با حوزه عملکردی بیان داشت: عملیات اجرایی ساخت درمانگاه ها به سرعت پس از تخصیص اعتبار از سوی سازمان تامین اجتماعی به استان آغاز خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها