کد خبر: 633292
تاریخ انتشار :

برای پذیرایی منزل، فرش مدرن بهتر است یا 1200 شانه؟

برای پذیرایی منزل، فرش مدرن بهتر است یا 1200 شانه؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آیا به دنبال یک فرش اتاق‌خواب مناسب یا یک فرش سالن پذیرایی زیبا و شیک هستید؟ شما باید بدانید که همیشه یک دوراهی طاقت‌فرسا در پروسه انتخاب فرش وجود دارد. افرادی که به دنبال انتخاب فرش پذیرایی مناسب هستند، میان انتخاب فرش‌های مدرن و فرش‌های 1200 شانه مردد هستند.

این افراد همیشه این سؤال را دارند که کدام یک بهتر است؟ اگر یک مدل را انتخاب کنم و بعداً بفهمم آن‌یکی بهتر است چه؟ چگونه باید بهترین انتخاب را داشته باشم؟ این‌ها سؤالاتی می‌باشند که شما به‌عنوان یک خریدار با آن مواجه هستید.

832

چیزی که ما به شما می‌گوییم این است که هر دو این مدل‌ها مناسب هستند. تنها باید بدانید که کدام انتخاب بیشتر مناسب شما است. دیجی فرش به‌عنوان بهترین فروشگاه آنلاین فرش، هر دو این مدل‌ها را برای شما فراهم کرده است. هرچند، این که کدام مدل بهتر است، تنها به لیست اولویت‌های شخصی هر فرد بستگی دارد و نسبی است.

برای اینکه شما بتوانید باکیفیت‌ترین فرش مدرن و فانتزی و یا 1200 شانه را بخرید، لازم است نکات زیر را بدانید. این نکات مشخص نمی‌کنند که کدام یک بهتر است. تنها به شما کمک می‌کنند تا از این دوراهی جان سالم به در ببرید.

5 نکته که باید برای انتخاب بین فرش 1200 شانه و فرش مدرن بدانید.

1.سبک دکوراسیون خانه خود را مشخص کنید.

شما پیش از اینکه در دوراهی فرش 1200 شانه یا فرش مدرن قرار بگیرید، باید سبک دکوراسیون خود را مشخص کنید. این کار ممکن است شما را از این دوراهی نیز نجات دهد. اگر طرف‌دار سبک‌های مدرن هستید، به سراغ فرش‌های مدرن و فانتزی بروید. دیجی فرش بهترین فرش‌های مدرن را با ترندترین طرح‌ها آماده عرضه دارد.

از سوی دیگر، اگر به سبک‌های ساده و رایج دکوراسیون علاقه‌مند هستید و دوست دارید فضا را رسمی کنید، به سراغ فرش 1200 شانه بروید. فرش‌های 1200 شانه دیجی فرش، دارای طرح‌های متنوع و نقشه‌های خاص هستند. این فرش‌ها به‌سادگی می‌توانند سالن پذیرایی شما را ازاین‌رو به آن رو کنند.

حتی شما ممکن است دارای دو سالن پذیرایی باشید که در خانه‌های متراژ بالا اتفاق می‌افتد. گاهی افراد تصمیم می‌گیرند تا دو سبک متفاوت را برای سالن‌های خود در نظر بگیرند. در این صورت، می‌توانید هر دو فرش را خریداری کنید.

2.سقف بودجه خود را تعیین کنید.

از نظر اقتصادی بودجه‌ای که صرف خرید این دو فرش می‌کنید، با هم متفاوت است. شما بسته به طرح و نقشه و ابعاد فرش، هزینه را پرداخت می‌کنید. حال شما باید ابتدا بودجه خود را تعیین کنید و سپس، دست به خرید بزنید. البته خبر خوب این است که در دیجی فرش محدودیت اقتصادی نخواهید داشت. این فروشگاه بهترین و ارزان‌ترین قیمت‌ها را در نظر گرفته است تا همه امکان خرید داشته باشند.

فرقی نمی‌کند که فرش 1200 شانه می‌خواهید یا فرش مدرن، تنها باید حد استانداردی از بودجه را داشته باشید. سیاست دیجی فرش کسب رضایت مشتریان، حتی با سود اقتصادی کم است. هرچند بهتر است پیش از خرید، از طریق سایت این فروشگاه، قیمت‌ها را بررسی کنید.

833

شما با صرف کمترین هزینه ممکن، بهترین کیفیت بافت و طرح را خواهید داشت. این موضوع را نیز باید گفت که طیف قیمت فرش‌های مدرن دیجی فرش، به سبب تنوع ابعاد و طرح، نسبت به فرش‌های 1200 شانه، منعطف‌تر است.

3.در مورد نحوه خرید هر مدل اطلاعات لازم را جمع‌آوری کنید.

شما وقتی تصمیم به خرید حضوری بگیرید، باید اطلاعات زیادی را در مورد نحوه خرید جمع‌آوری کنید. باید به ده ها مغازه سر بزنید و مدل‌های مختلفی را مشاهده کنید. در مورد اصالت کالا، ضمانت بازگشت، نحوه پرداخت وجه، نحوه تحویل و غیره نگران باشید.

هرچند با انتخاب دیجی فرش، این مشکلات را نخواهید داشت. برای مثال، ممکن است شما تصمیم به خرید فرش مدرن بگیرید. اما مغازه‌ای که قیمت‌های ارزان و اصالت کالا دارد، این نوع را نداشته باشد. حتی ممکن است یک فرش 1200 شانه بخرید اما در حمل‌ونقل آن به مشکل بر بخورید. تمام این موارد انرژی شما را هدر خواهند داد.

دیجی فرش به‌صورت آنلاین این مشکلات را حل کرده است. تمام فرش‌های 1200 شانه، فرش‌های مدرن و حتی فرش پرز بلند (شگی) دارای ضمانت اصالت هستند. حتی امکان مرجوعی برای شما وجود دارد. همچنین پرداخت در محل و ارسال محصول نیز از مزیت‌های دیگر آن هستند. نحوه خرید در هنگام انتخاب این محصولات با دیجی فرش، دیگر یک دغدغه نخواهد بود.

834

 

4.مشخصات بافت فرش موردنظر خود را لیست کنید.

گاهی ممکن است در محل زندگی شما فرش‌های مدرن تنوع زیادی نداشته باشند. ممکن است دوست داشته باشید به طور هم‌زمان چندین مدل را بررسی کنید. این موارد باعث می‌شوند شما در جمع‌آوری اطلاعات محدود شوید. باید بتوانید به طور مجزا در مورد نخ، پود، ابعاد، ضخامت، برجستگی، قابلیت شستشو و غیره فرش موردنظر خود، اطلاعات کسب کنید.

شما به‌سادگی می‌توانید این اطلاعات را از سایت دیجی فرش به دست آورید. دیجی فرش اطلاعات جامعی را در مورد فرش‌های 1200 شانه خود در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این مسئله در مورد فرش‌های مدرن هم صدق می‌کند.

گاهی شما تنها با خواندن مشخصات این دو فرش، می‌توانید تصمیم‌گیری کنید. سالن پذیرایی مهم‌ترین بخش خانه است. شما باید با چشم‌باز میان این دو فرش دست به انتخاب بزنید. دیجی فرش تمام اطلاعات لازم را برای یک تصمیم آگاهانه فراهم کرده است.

5.به‌خوبی در مورد نقشه و طرح موردنظر خود تحقیق کنید.

فرش‌های 1200 شانه معمولاً دارای نقشه مرکزی و حاشیه‌ای هستند. این فرش‌ها در طراحی خود یک قاب در حاشیه دارند که نقش اصلی را دربرگرفته است. این الگو در بیشتر مدل‌های آن اعمال شده است. این فرش‌ها دارای طرح‌های شلوغ و پر جزئیات می‌باشند.

از سوی دیگر، فرش‌های مدرن دارای تنوع نقشه هستند. به‌طورکلی، این فرش‌ها دارای مدل‌های ساده بیشتری می‌باشند. به همین دلیل، اگر از طرح‌های شلوغ و پر جزئیات خوشتان نمی‌آید، فرش‌های مدرن بهتر هستند. همچنین فرش‌های مدرن تنوع ابعاد بیشتری نیز دارند.

حال شما باتوجه‌به سلیقه و سبک دکوراسیون خانه خود، باید تصمیم بگیرید که کدام مناسب‌تر است. دیجی فرش هر دو این فرش‌ها را در مدل‌های مختلفی فراهم کرده است. در واقع برای هر نوع، ده ها مدل مختلف عرضه شده است. این‌گونه، گستره انتخاب برای مشتریان وسیع‌تر است.

سخن پایانی

انتخاب بین خرید فرش 1200 شانه و فرش مدرن، کار سختی نیست. اگر شما این 5 نکته را در پروسه انتخاب مدنظر بگیرید، می‌توانید بهترین خرید را داشته باشید. دیجی فرش تلاش داشته تا با ارائه بهترین کیفیت برای هر دو مدل، این انتخاب را برای شما آسان‌تر کند.

جدای از انتخاب نوع فرش، باید بهترین فروشگاه را نیز انتخاب کنید. دیجی فرش بهترین فروشگاه، هم برای خرید فرش 1200 شانه و هم فرش مدرن می‌باشد. این فروشگاه آنلاین خرید فرش، دریایی از تنوع و بالاترین سطح کیفیت را برای شما در نظر گرفته است. شما با انتخاب این فروشگاه و دانستن این 5 نکته، هرگز از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها