کد خبر: 633295
تاریخ انتشار :

کدام دوره های آرایشگری برای یادگیری تاتو صورت مناسب است؟

تاتو صورت یکی از رشته های بسیار محبوب و همچنین یکی از لاین های شلوغ در آموزشگاه های آرایشگری است. با این روش فوق العاده کاربردی می توانید انواع تتو ابرو، خط لب، خط چشم و ... را روی صورت خود انجام دهید و ایرادات و نواقص چهره خود را رفع کنید.

کدام دوره های آرایشگری برای یادگیری تاتو صورت مناسب است؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 همچنین، خانم هایی که زمان زیادی برای آرایش کردن ندارند، می توانند از این روش برای داشتن یک آرایش نیمه دائمی روی صورت خود استفاده کنند و صبح ها زیبا و آرایش کرده ازخواب بیدار شوند. با توجه به کاربردهای تاتو صورت و استقبال بی نظیر خانم ها از این روش، می توان گفت که شما همیشه مشتری های خود را خواهید داشت و می توانید به درآمدهای بالایی دست پیدا کنید. بنابراین می توانید آن را به عنوان یکی از گزینه های انتخابی خود در نظر بگیرید. اما سوال اینجاست که برای یادگیری تاتو صورت چه رشته ای را باید انتخاب کنید. ما در این مقاله شما را با رشته های تاتو صورت آشنا می کنیم و ویژگی هریک را برای شما شرح می دهیم.  

تاتو صورت چیست؟

تاتو صورت، همانطور که از نام آن پیداست، نوعی تاتو یا خالکوبی است که بر روی اعضای صورت انجام می شود. به این روش آرایش دائم صورت نیز گفته می شود که شامل: تاتو ابرو، خط چشم، بن مژه، خط لب، رژ لب، و شیدینگ لب است. با اینکه تاتو صورت به آرایش دائم معروف است، اما در واقع روشی نیمه دائم است و پس از مدتی باید تاتوی خود را ترمیم کنید. بسیاری از اصول و تکنیک هایی که در دوره های آموزش تاتو صورت آموزش داده می شود مشابه با دوره آموزش تاتو بدن است. اما برای انجام آرایش دائم روش های مختلفی وجود دارد. هرکدام از این روش ها به دستگاه و مواد مخصوص و تکنیک های خاص خود نیاز دارند. به همین دلیل دوره های آموزش آرایشگری جداگانه ای برای آن ها برگزار می شود. برای اینکه بدانید چگونه می توانید در دوره آموزش تاتو صورت شرکت کنید و بتوانید رشته مناسب خود را انتخاب کنید، باید ابتدا با رشته هایی که این هنر را آموزش می دهند آشنا شوید که در ادامه به آن ها می پردازیم.  

کدام رشته ها برای یادگیری تاتو صورت مناسب هستند؟

رشته هایی که در آن ها سرفصل های مرتبط با تتو صورت آموزش داده می شود شامل موارد زیر است: 

  • میکروبلیدینگ
  • میکروپیگمنتیشن
  • فیبروز  

۱. رشته میکروبلیدینگ

 میکروبلیدینگ شامل کشیدن خطوط ظریف و باریک مشابه تارهای ابرو است. کسانی که ابروهای کم پشت و ناهماهنگی دارند، می توانند از این طریق به ابروهای پرپشت و قرینه مورد نظر خود دست پیدا کنند. میکروبلیدینگ دستگاه مخصوصی دارد که انواع سوزن های مخصوص این کار روی آن سوار می شود. سوزن های میکروبلیدینگ به نام سوزن سرکج به صورت تیغه هایی هستند که می توانند خطوط باریکی را به صورت هاشور همانند تارهای ابرو ایجاد کنند.رنگ های مخصوصی از برندهای مختلف از طریق این سوزن ها به لایه عمیق اپیدرم پوست وارد می شوند. به همین دلیل ماندگاری رنگ در این روش بالا و از بین ۶ ماه تا ۱ سال متغیر است. 

836

۲. رشته فیبروز ابرو

فیبروز دست آورد یک شرکت صربستانی است که همانند میکروبلیدینگ به طور تخصصی به تاتوی ابرو می پردازد. اما تفاوت هایی در رنگ مورد استفاده وجود دارد. رنگ های برند فی از مواد طبیعی تولید شده و به همین دلیل حساسیت ایجاد نمی کند. همچنین، رنگ های آن بسیار طبیعی و نزدیک به رنگ طبیعی ابرو است. دستگاهی که در این روش استفاده می شود همان دستگاه میکروبلیدینگ است و سوزن های سرکج برای ایجاد خطوط ظریف روی آن سوار می شود. اما روشی که این شرکت برای ایجاد خطوط بر روی پوست ابدع کرده است، باعث شده است رنگدانه ها به صورت عمیق تری به پوست نفوذ کند و در نتیجه ماندگاری آن بیشتر شود.  

۳. رشته میکروپیگمنتیشن

میکروپیگمنتیشن نیز روش دیگری برای تاتو صورت است که از قلم میکروپیگمنتیشن برای تاتوی لب، خط چشم، بن مژه، ابرو و ... استفاده می شود. از آنجایی که میکروپیگمنتیشن برای ایجاد طرح های بسیار ظریف و حساس کاربرد دارد، بنابراین قلم آن باید به گونه ای طراحی شود که ارتعاش کمتری داشته باشد. همچنین، سوزن هایی که در این روش استفاده می شود مانند میکروبلیدینگ یا فیبروز به صورت تیغه های سرکج نیستند. بلکه سوزن هایی در ابعاد مختلف هستند که رنگدانه را به صورت نقطه ای به پوست وارد می کنند. به همین دلیل نمی تواند حالت هاشور در ابرو ایجاد کند و بیشتر برای ایجاد سایه و قاب ابرو استفاده می شود.از طرفی، این ویژگی باعث شده که خراش جزئی تری در پوست ایجاد شود و به دوره نقاهت راحت تر و کوتاه تری نیاز داشته باشد. رنگدانه های مورد استفاده در میکروپیگمنتشن طبیعی تر از میکروبلیدینگ است. همچنین در عمق بیشتری نفوذ می کند و بنابراین ماندگاری آن بیشتر است.   

معرفی آموزشگاه دترلند

همانطور که متوجه شدید، تاتو صورت در سه رشته مجزا آموزش داده می شود که هرکدام ابزار و تکنیک های مختص خود را دارند. بنابراین، کاملا واضح است که برای یادگیری این حرفه باید در دوره آموزشی آن شرکت کرده و تخصص لازم را بدست آورید. انتخاب یک آموزشگاه خوب برای یادگیری بهتر و آماده شدن برای ورود به بازار کار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر به دنبال یک آموزشگاه حرفه ای هستید تا بتوانید دوره های آموزش رشته های مختلف مانند آموزش کاشت ناخن، آرایش دائم و ... را در آن بگذرانید، ما به شما آموزشگاه آرایشگری دترلند را پیشنهاد می کنیم. این آموزشگاه به بهترین شکل می تواند شما را در رشته مورد نظر خود آموزش داده و برای ورود به بازار کار حرفه ای آماده کند. ویژگی هایی که باعث شده دترلند از سایر آموزشگاه های آرایشگری متمایز باشد عبارتند از: 

  • هنرجویان در آموزشگاه دترلند با مدل ها و تکنیک‌های جدید و به‌روز تاتو آشنا می شوند.
  • می توانید در دوره های خصوصی، گروهی و نیمه خصوصی، بر اساس نیاز و انتخاب خود، شرکت نمایید.
  • اساتید و مربیان این آموزشگاه همگی باتجربه و حرفه ای و سابقه فعالیت چندین ساله در این حوزه را دارند.
  • سرفصل های آموزشی در دترلند بر اساس سرفصل های استاندارد ارائه می شوند. بنابراین پز از اتمام دوره آمادگی لازم را برای شرکت در آزمون فنی و حرفه ای خواهید داشت.
  • ارائه مدرک فنی و حرفه ای از دیگر مزایای این آموزشگاه محسوب می شود.
  • ابزارهایی که در این آموزشگاه استفاده می شود کاملا با کیفیت و به‌روز هستند.
  • آموزش ها به صورت کاملا عملی و بر روی پوست مصنوعی و طبیعی ارائه می شود. 

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.   

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها