کد خبر: 634710
تاریخ انتشار :

نصب ویندوز 10 در محل، در سریع‌ترین زمان و قیمت مناسب

ضرورت استفاده از کامپیوترها و رایانه‌های شخصی در زندگی بر هیچکس پوشیده نیست. با این حال روشن کردن کامپیوترها به هر دلیلی، بدون نصب سیستم عامل غیرممکن به نظر می‌رسد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 بنابر اعلام امداد رایانه، چه یک سیستم جدید خریده باشید و چه رایانه و لپ تاپ شما دچار خرابی، کندی و یا از کار افتادن ویندوز شده باشد، در اولین قدم نیاز به یک ویندوز جدید دارید. با توجه به گسترش خدمات آنلاین، مشتریان نیز تمایل زیادی به خدمات اینترنتی پیدا کرده‌اند. در این مواقع خدمات نصب ویندوز 10 در محل می‌تواند برای شما راهکار مناسب و البته جالبی باشد.

تیم امداد رایانه، مرکز نصب ویندوز سیار، با بهره مندی از متخصصینی مجرب و آموزش دیده، می‌تواند بهترین گزینه برای نصب تمامی ویندوزها فوری در محل باشد. این شرکت با بهره مندی از نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) خیال شما را از بابت هرگونه مشکلات احتمالی راحت خواهد کرد. برای تعمیر و نصب ویندوز رایانه و لپ تاپ خود می‌توانید به آدرس اینترنتی این شرکت به نشانی www.tamir-computer.com  مراجعه کنید و یا از طریق شماره‌های تماس زیر با کارشناسان مربوطه برای حل مشکل خود در ارتباط باشید تا متخصصین امداد رایانه در سریع‌ترین زمان ممکن از نزدیک ترین ایستگاه به محل مدنظر اعزام شوند:

09122654736

44100334

22387862

86022907

66919863

33529664

جالب است بدانید که امداد رایانه برای اعزام نیروهای خود به محل تعمیر هیچ گونه هزینه‌ای از مشتریان دریافت نمی‌کند.

 

نصب ویندوز 10 در محل

چرا امداد رایانه بهترین مرکز نصب ویندوز سیار است؟

همانطور که گفته شد خدمات نصب ویندوز 10 در محل توسط امداد رایانه ارائه می‌شود، اما اگر هنوز نتوانسته‌اید به امداد رایانه اعتماد کنید، در ادامه با برخی از مزایای استفاده از خدمات این شرکت آشنا خواهیم شد تا هرگونه نگرانی شما برطرف شود:

 

تعمیرات رایانه و لپ تاپ

با خدمات این شرکت امنیت را تجربه خواهید کرد

از آن جا که رایانه‌ها و کامپیوترها محل ذخیره اطلاعات شخصی و مهمی هستند، بسیاری از کاربران برای بررسی و تعمیر این دستگاه‌ها دچار نگرانی‌هایی می‌شوند. برای رفع نگرانی‌های به جای این دست از کاربران، امداد رایانه بر آن شده تا با تهیه نماد اعتماد الکترونیک هرگونه ابهام و ترس از خدمات اینترنتی را در میان مشتریان از بین ببرد. به این ترتیب می‌توانید برای نصب ویندوز، تعمیر خرابی‌ها و رفع مشکل کندی ویندوز در محل به راحتی به این شرکت اعتماد کنید.

برای اطمینان بیشتر می‌توانید نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) را با مراجعه به صفحه اصلی سایت امداد رایانه به آدرس www.tamir-computer.com  و از پایین صفحه در بخش فوتر مشاهده کنید.

ویندوز شما در سریع‌ترین زمان نصب یا تعمیر خواهد شد

علاوه بر فاکتور امنیت، در خدمات آنلاین زمان نیز نقش پر رنگی دارد. دقت کنید که بسیاری از افراد از رایانه‌ها برای کاربردهای حساسی مانند اشتغال، تحصیل و سایر موارد مهم استفاده می‌کنند، به همین دلیل نصب و تعمیر به موقع ویندوز از اهمیت بالایی برخوردار است. امداد رایانه با برخورداری از ایستگاه‌های متعدد در سطح شهر تهران این نیاز کاربران را نیز پوشش می‌دهد.

چنانچه بخواهید از خدمات نصب ویندوز 10 در محل استفاده کنید، کافی است تا با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن تیم متخصص به محل مدنظر شما اعزام شود. نکته شگفت آور این است که از زمان تماس شما با کارشناسان این موسسه تا حضور نیرو در محل برای تعمیرات، کمتر از یک ساعت زمان خواهد برد.

تعمیر و نصب ویندوز خود را به یک متخصص خواهید سپرد

یکی از مهمترین مواردی که کاربران باید پیش از سفارش خدمات آنلاین به آن توجه کنند، تخصص لازم افراد است. نصب ویندوز یک امر تخصصی است و چنانچه توسط افراد بی‌تجربه و کار نابلد انجام شود، نه تنها به شما کمک نخواهد کرد، بلکه می‌تواند مشکلات شما را دوچندان کند. اگر برای شما هم تخصص تعمیرکاران مهم است، بدون شک می‌توانید برای نصب تمامی ویندوزها فوری در محل به تیم امداد رایانه اعتماد کنید.

تقریبا تمامی مشتریانی که از خدمات این شرکت اینترنتی استفاده کرده‌اند، از کیفیت و مهارت بالای متخصصین این شرکت تعریف نموده‌اند. اگر شما نیز می‌خواهید یک تجربه خوب از خدمات آنلاین داشته باشید، همین الان برای تعمیر ویندوز خود از این موسسه کمک بگیرید.

هزینه نصب ویندوز بسیار به صرفه است

قیمت نصب ویندوز نیز مانند سایر موارد نقش مهمی برای انتخاب یا عدم انتخاب خدمات دارد. با توجه به این که نظارت کافی بر قیمت گذاری در سطح کشور وجود ندارد، بسیاری از موسسات تعمیراتی برای خدمات خود قیمت‌ها و تعرفه‌های بالایی در نظر می‌گیرند. چه بسا اغلب در کنار هزینه‌ی بالایی که به این موسسات پرداخت می‌شود، کیفیت و خدمات مناسبی به مشتریان ارائه نمی‌گردد.

امداد رایانه توجه ویژه‌ای به قیمت گذاری داشته است و ضمن ارائه خدمات حرفه‌ای و برخورداری از سابقه درخشان، هزینه نصب ویندوز را تا حد زیادی مقرون به صرفه در نظر گرفته است. برای کاهش هزینه‌ها امداد رایانه هیچ هزینه‌ای بابت ایاب و ذهاب از شما دریافت نخواهد کرد.

امداد رایانه، مرجع نصب ویندوز در سطح تهران

 

خدمات نصب ویندوز 10

بدون شک هر مشتری به دنبال استفاده از خدمات امن و مقرون به صرفه است که توسط یک متخصص با تجربه انجام شود. همچنین با توجه به اهمیت رایانه‌ها و کامپیوترهای شخصی، نصب ویندوز 10 در محل باید به سرعت صورت پذیرد. زمانی که به ویژگی‌های امداد رایانه نگاه می‌کنیم، تمامی فاکتورهای یک خدمات بی نقص را خودنمایی می‌کند به همین دلیل بهانه‌ای برای عدم استفاده از این شرکت باقی نمی‌ماند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها