کد خبر: 635376
تاریخ انتشار :

از سایبان جمع شونده بیشتر بدانیم

از سایبان جمع شونده بیشتر بدانیم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سایبان جمع شونده چیست؟

سایبان جمع شونده به دلیل داشتن خاصیت تاشوندگی، بهترین وسیله برای استفاده در فضاهای تفریحی و روباز می باشد. سایبان جمع شو می تواند برای انواع پارکینگ، استخر و غیره مورد استفاده قرار گیرد. در زبان انگلیسی به این سایبان ها Retractable canopies گفته می شود. اگر میخواهید پرطرفدارترین و محبوب ترین سایبان دنیا را برای کاربری خود انتخاب نمایید می بایست بی شک به سراغ سایبان جمع شونده بروید. سایبان های جمع شو یا متحرک به دلیل داشتن انعطاف بی نظیر و راحتی کاربری، به سرعت بازار سایبان های دنیا را به خود اختصاص داده است. شما می توانید در این مقاله با انواع سایبان های جمع شونده آشنا و از دانستن مزایای آن ها بهره ببرید. ما به شما می گوییم که چگونه بهترین استفاده را از سایبان متحرک خود کنید.

سایبان جمع شونده بازویی

انواع سایبان جمع شونده

سایبان های جمع شونده به دو قسمت سایبان ثابت و سایبان تمام اتوماتیک دسته بندی می شوند. ساختار سایبان های جمع شونده به گونه ای است که فضای کمتری اشغال می نماید، علاوه بر این، سایبان جمع  شو می تواند در مدت زمان کوتاه تری نسبت به سایر سایبان ها جمع شود. انتخاب نوع سایبان باید متناسب با کاربری فضا و بودجه ی شما باشد.

سایبان های تمام اتوماتیک که به آن ها سایبان برقی متحرک نیز گفته می شود، امروزه طرفدار بیشتری نسبت به سایبان های ثابت دارد. سایبان های تمام اتوماتیک با توجه به ظاهر شیک و زیبایی که دارند، آسایش  بیشتری برای کاربران فراهم می نمایند؛ این نوع سایبان ها به راحتی باز و بسته خواهند شد و نیاز به نیروی انسانی جهت حرکت آنها نمی باشد بلکه با استفاده از ریموت کنترل از راه دور به راحتی باز و بسته خواهد شد و حتی می توانید با تنظیم آن زاویه مورد دلخواه خود را ایجاد نمایید. حتماً برای خرید سایه بان مناسب فضای کاری خود، حتماً از نیروهای متخصص و شرکت های دارای تجربه در این زمینه کمک بگیرید. 

سازه چادری ساینا با استفاده از متخصصین امر در زمینه تولید انواع سایبان جمع شونده توانسته است تجربیات و محصولات با کیفیت خود را در سراسر ایران عرضه نماید. سازه چادری ساینا با دقت بالا در زمینه تولید، نصب و خدمات پس از فروش انواع سایبان جمع شو و برقی متحرک در سراسر ایران توانسته است، نامی محبوب برای تمام مصرف کنندگان باشد. مهندسان سازه چادری ساینا متعهد می شوند، که با استفاده از تجربیات مهندسی و هنر خود در زمینه طراحی، تولید و ساخت انواع سایبان طبق طریقه مخاطبین خود بتواند حداکثر رضایت را جلب نمایند. 

1222

سایبان جمع شو پارچه ای

مزایای سایبان جمع شونده

 مهمترین ویژگی سایبان جمع شونده قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن است. این مزیت مهم سایبان جمع شو یا همان جمع شونده باعث شده است تا به سرعت بازار خود را گسترش دهد.  تمامی افراد با طبقات اقتصادی مختلف می توانند نسبت به نیاز خود، سایبان جمع شونده را سفارش دهند. آسایش و زیبایی دو مزیت دیگر این گونه از سایبان ها می باشد.

با توجه به تقسیم بندی سایه بان ها به دو دسته ثابت و تمام اتوماتیک، باید عنوان داشت که هر کدام از آن ها دارای مزایا و ویژگی منحصر به فرد می باشند. سایبان جمع شونده ثابت عموماً به صورت چتری اجرا می شود و نمی تواند محدوده زیادی را در بر بگیرد. یکی از مزیت های دیگر سایبان های جمع شونده خاصیت انعطاف پذیری و تاشوندگی آن می باشد. سایبان های تمام اتوماتیک می تواند بند مسئولیت بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهند؛ و از سهولت لازم در باز و بسته شدن برخوردار می باشند. این نوع سایبان ها به وسیله یک ریموت کنترل از راه دور به حرکت درمی آیند. ریموت کنترل سایبان های تمام اتوماتیک باعث می شود تا از فواصل معین بتوانید باز و بسته شدن آن را کنترل نمایید. در برخی از مدل های این نوع سایه بان می توان از قابلیت تنظیم زاویه آن نیز برخوردار شد. قابلیت به شما کمک می کند تا از تجمع آب باران بر روی سایه بان خودداری نمایید. با خرید سایبان جمع شونده تمام اتوماتیک آسایش و رفاه را برای محیط مورد نظر خود به ارمغان آورید.

1223

سایبان استخر

تمامی سایبان های جمع شونده می توانند به میزان مورد نظر کاربر، بسته یا باز باشند. سایبان استخر ، پارکینگ، کافه، پارک و غیره از جمله پر کاربرد ترین و محبوب ترین های این بازار می باشند. با استفاده از این نوع سایبان ها در فضاهای اشاره شده، می توان از تابش مستقیم نور خورشید، بارش باران، یخ زدگی و غیره حفاظت نمود.

در آخرین مزیت سایبان جمع شونده، می توان به ایجاد فضایی با دمای محیطی کمتر اشاره نمود. فضا های روباز که در برابر نور خورشید و گرمای محیط آسیب پذیر می باشند، نیازمند کاهش دمای محیطی هستند. در محیط هایی مانند کافه، رستوران و غیره در فصول گرم نیازمند کاهش دمای فضای بیرونی می باشند، با توجه به کارایی سایبان جمع شونده باید آن را به عنوان بهترین گزینه برای این نوع محیط ها دانست.

قیمت سایبان جمع شونده

سایبان های جمع شونده با استفاده از فاکتورهای گوناگونی قیمت گذاری می شوند که در ذیل به برخی از آنها اشاره می نماییم:

  • موتور سایبان: موتورهای سایبان جمع شونده در بازار در دو مدل توبلار و ساید بار استفاده می شوند. این نوع موتورها در کرکره برقی نیز کاربرد دارند. 
  • لایه پوششی: متریال لایه پوششی سایبان جمع شونده می تواند از نوع کامپوزیت، پارچه، برزنت و غیره باشد. عموماً متریال این نوع سایبان ها از جنس پارچه پلی استر می باشد.
  • اندازه سایه بان: اگر شما بخواهید سایه بان تان وسعت بیشتری را در بر بگیرد، مطمئناً باید قیمت بیشتری را برای آن بپردازید.

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش ارتباط با مشاورین سایت اینترنتی سازه چادری ساینا سر بزنید و با تماس از قیمت ها و اطلاعات فنی محصولات مطلع شوید. هدف مجموعه سازه چادری ساینا ارائه ی بهترین محصولات و با قیمت مناسب به مشتریان محترم می باشد.

نصب و راه اندازی سایبان جمع شونده

 نصب و راه اندازی سایبان جمع شونده باید با نظر و نظارت متخصصین آن انجام گیرد. کارشناسان و متخصصین سازه چادری ساینا می توانند به شما در نصب و راه اندازی سایبان جمع شونده کمک نماید. مهندسین سازه چادری ساینا توانستند چند تیم حرفه ای به عنوان طراحی، اجرا و خدمات پس از فروش را تشکیل دهند. مهمترین هدف تیم حرفه ای سازه چادری ساینا، جلب رضایت مشتری و احترام به حقوق آن ها می باشد. 

سازه چادری ساینا به نشانی آدرس اینترنتی www.sainats.com  ارائه دهنده ی خدمات پس از فروش چادر جمع شونده نیز می باشند، که با ایجاد هرگونه مشکل در هنگام استفاده از چادر های جمع شونده با مراجعه به محل، آن را رفع ایراد می نمایند. هدف اول شرکت سازه چادری ساینا جلب رضایت مشتری و احترام به حقوق مصرف کننده می باشد. این شرکت به عنوان نماینده ی انواع سایبان جمع شونده، چادری، تمام اتوماتیک، برقی و غیره در سراسر کشور دارای نمایندگی فعال می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس با مشاورین متخصص سازه چادری ساینا به آدرس اینترنتی این شرکت مراجعه نمایید.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها