کد خبر: 635999
تاریخ انتشار :

بهترین محصولات تاخیری برای دیرانزالی و افزایش میل جنسی

بهترین محصولات تاخیری برای دیرانزالی و افزایش میل جنسی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

انزال زودرس یک اختلال جنسی است که در آن فرد پس از شروع فعالیت جنسی به زودانزالی می رسد. چندین نوع درمان برای کمک به تاخیر در انزال در دسترس است. این ها شامل اسپری های تاخیری، کاندوم تاخیری و ژل روان کننده می شود که شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین محصولات تاخیری را به صورت آنلاین تهیه کنید.

محصولات تاخیری زیادی در بازار وجود دارد. با این حال، این صنعت با مشکلات شفافیت و وعده‌های دروغین مواجه است و جدا کردن محصولات باکیفیت از محصولاتی که برای استفاده ایمن نیستند دشوار است. سایت ناجیتو شرکتی است که محصولات سلامت جنسی عرضه می کند و از شفافیت لازم برای ارائه برخوردار است.

این مقاله به بررسی قوی ترین محصولات جنسی آقایان می پردازد و نگاهی دقیق تر به این شرکت و محصولات تاخیری که برای دیرانزالی و افزایش میل جنسی طراحی شده است، می پردازد

انزال زودرس چیست؟

انزال زودرس (PE) یک بیماری شایع است که در آن فرد پس از حداقل تحریک آلت تناسلی، به انزال می رسد. افرادی که PE را تجربه می کنند ممکن است مدت کوتاهی پس از مقاربت، به انزال برسند.

یک فرد ممکن است در نتیجه علل مختلف روانی و فیزیکی، PE  را تجربه کند. برخی از این موارد عبارتند از :

  • مشکلات پروستات
  • شرایط تیروئید
  • استفاده از مواد مخدر تفریحی
  • افسردگی
  • فشار
  • مشکلات رابطه
  • اضطراب در مورد رابطه جنسی و عملکرد جنسی
  • شرطی شدن رفتار ، مانند همیشه انزال سریع از خودارضایی
  • تجربیات جنسی آسیب زا
  • تربیت سختگیرانه و اعتقادات در مورد رابطه جنسی
  • داشتن آلت تناسلی حساس

محصولات تاخیری

محصولات تاخیری عملکرد جنسی

در ادامه به بررسی پرکاربردترین و موثرترین محصولات تاخیری برای افزایش میل جنسی می پردازیم:

اسپری تاخیری

درمان PE بر کمک به فرد در به تاخیر انداختن انزال متمرکز است. یکی از گزینه هایی که ممکن است فرد در نظر بگیرد استفاده از بهترین اسپری تاخیری بازار است. این محصول معمولا با استفاده از یک بی حس کننده موضعی روی آلت تناسلی کار می کند؛ به این معنی که فرد احساسات پیش بازی و مقاربت را با شدت کمتری تجربه می کند.

یک مطالعه قدیمی مورد اعتماد در زمینه یک اسپری تاخیری مشخص کرد که استفاده از آن 5 دقیقه قبل از رابطه جنسی منجر به کنترل بهتر شرکت کنندگان بر انزال و افزایش رضایت جنسی می شود.

آیا اسپری های تاخیری موثر هستند؟

بله، اما نه همه آن ها. اسپری های تاخیری برای کمک به افراد مبتلا به PE طراحی شده اند که عمدتا انزال خود را به تاخیر می اندازند. این اسپری با استفاده از یک بی حس کننده موضعی در ناحیه مورد نظر، به نام آلت تناسلی، عمل می کند که شدت احساسات در هنگام پیش بازی را کاهش می دهد و منجر به مقاربت شدیدتر می شود.

 سایر مزایای اسپری تاخیری عبارتند از:

  • انزال مردانه را با موفقیت مدیریت کنید.
  • حساسیت آلت تناسلی آنها را کنترل کنید.
  • نعوظ را برای مدت طولانی حفظ کنید.
  • عملکرد جنسی بهتری داشته باشید.

خرید اسپری تاخیری بهترین راه برای درمان موقت زود انزالی و افزایش مدت زمان رابطه است که میتوانید آن را به صورت آنلاین سفارش دهید.

1266

محصولات تاخیری

بهترین کاندوم تاخیری بازار

کاندوم تاخیری همانطور که از نامش پیداست با تاخیر در انزال تا حدی به مردان کمک می کند تا رابطه عشق ورزی را طولانی تر کنند.کاندوم های تاخیری اغلب حاوی ژل یا کرم با بنزوکائین هستند، ماده ای شیمیایی که به دلیل خاصیت حساسیت زدایی شناخته شده است. هنگامی که آلت تناسلی مرد با بنزوکائین تماس پیدا می کند، حس را برای چند دقیقه کاهش می دهد و به مرد اجازه می دهد چند دقیقه بیشتر دوام بیاورد.

برای کسانی که مشکل انزال زودرس دارند، کاندوم تاخیری می تواند در ظاهر مبدل باشد. تعداد کمی از مردان به بنزوکائین حساسیت دارند و هنگام تماس با آن ماده شیمیایی دچار قرمزی، خارش، تورم یا تحریک می شوند. در چنین مواقعی توصیه می شود فورا استفاده از آن کاندوم را قطع کرده و روش های طبیعی را برای حفظ انزال طولانی تر امتحان کنید.

برای خرید کاندوم تاخیری بهتر است بدانید که تقریبا همه مارک‌های پیشرو کاندوم، نوع «تاخیری» را به فروش می‌رسانند؛ زیرا به طور فزاینده‌ای توسط مردان و زنان جوان ترجیح داده می‌شود. کاندوم تاخیری به مردان این امکان را می دهد که زمان مقاربت خود را طولانی تر کنند و در نتیجه به آنها کمک می کند تا با طولانی تر از حد معمول در رختخواب، همسر خود را راضی کنند. چه کسی نمی خواهد رابطه جنسی طولانی مدت را تجربه کند و از آن لذت ببرد؟ این احساس طبیعی است که مردان همیشه می خواهند مدت طولانی‌تری داشته باشند و به شریک زندگی خود بیشترین لذت را دهند. 

کاندوم های تاخیری چگونه کار می کنند؟

قوی ترین کاندوم تاخیری در بازار کاندوم های خاصی هستند که معمولا با بنکوزائین و لیدوکائین پوشانده می شوند. این مواد شیمیایی نوک آلت تناسلی را برای یک دوره موقت بی حس می کند و در نتیجه زمان انزال مرد را به تاخیر می اندازد. این مواد شیمیایی به مردان کمک می کند تا انزال را به تاخیر بیندازند. بسیاری از کاندوم های تاخیری وجود دارد که به طور خاص برای کمک به مردان برای لذت بردن بیشتر از زمان معاشقه و اجازه دادن به شرکای خود برای رسیدن به اوج لذت طراحی شده است.

کاندوم تاخیری به عنوان یک کاتالیزور عمل می کند و به مردان اعتماد به نفس می دهد. این افزایش اعتماد به نفس باعث می شود آنها عملکرد بهتری داشته باشند و از صمیمیت فیزیکی به سطح بالاتری لذت ببرند. 

1267

محصولات تاخیری

ژل روان کننده

یکی دیگر از محصولات تاخیری، ژل روان کننده است. هنگامی که یک زن از نظر جنسی تحریک می شود، واژن به طور معمول خود روان می شود. این باعث می شود تجربه کلی بسیار لذت بخش تر باشد.

مقاربت بدون روان کننده می‌تواند دردناک باشد و به پوشش واژن آسیب برساند. بدن شما ممکن است در نتیجه تغییرات هورمونی، یائسگی، افزایش سن یا مصرف دارو، روان کننده کمتری تولید کند. بنابراین در این مواقع از  ژل روان کننده استفاده می شود.

روان کننده مصنوعی می تواند به تقویت برانگیختگی، افزایش لذت جنسی، نرم نگه داشتن پوست واژن و از همه مهم تر کاهش اصطکاک در حین دخول کمک کند. شما می توانید خرید ژل روان کننده لوبریکانت را به صورت آنلاین یا در داروخانه محلی خود انجام دهید.

ژل روان کننده برای چه کسانی مناسب است؟

همه افراد می توانند از روان کننده ها استفاده کنند، صرف نظر از اینکه بدن آنها به طور طبیعی روان کننده تولید می کند یا خیر. اگر با خشکی واژن سر و کار دارید، ممکن است روان کننده به ویژه مفید باشد. استفاده از ژل روان کننده از محصولات تاخیری بازار قبل از فعالیت جنسی به جلوگیری از خارش، سوزش، خارش و سایر ناراحتی ها کمک می کند.

1268

محصولات تاخیری

سخن آخر

انزال زودرس زمانی اتفاق می‌افتد که فرد با حداقل تحریک جنسی سریع انزال می‌کند و علل احتمالی زیادی دارد. افراد می توانند روش ها و درمان های مختلفی را برای جلوگیری از علائم PE امتحان کنند. این موارد شامل استفاده از محصولات تاخیری است.

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بهترین محصولات تاخیری با کارشناسان سایت ناجیتو در ارتباط باشید.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها