کد خبر: 636565
تاریخ انتشار :

انهدام باند توزیع مواد مخدر توسط رزمندگان نیروی دریایی سپاه

به همت رزمندگان دریادل نیروی دریایی سپاه یک باند توزیع مواد مخدر در اطراف شهر کنارک در استان سیستان و بلوچستان توسط پایگاه امام علی(ع) نیروی دریایی سپاه متلاشی شد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 ناوسالار یکم پاسدار موسوی فرمانده پایگاه دریایی امام علی(ع) چابهار اعلام کرد: با توجه به اشراف کامل اطلاعاتی این  پایگاه  بر حوزه های مأموریتی، رزمندگان دریادل نیروی دریایی سپاه در این پایگاه موفق شدند در یک عملیات دقیق و منسجم  به میزان بیش از  600 کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط نمایند.

وی افزود: رزمندگان پایگاه امام علی(ع) توانستند یک محموله ۶۴۰ کیلویی مواد مخدر را در  منزلی مسکونی در سواحل کنارک که قرار بود با قایق به سواحل استان هرمزگان منتقل شود کشف و ضبط کنند.

وی با اشاره به اینکه طبق یک برنامه زمان بندی شده اطلاعاتی و دقیق، فعالیت این باند از نقطه مبدأ و رصد مسیر حرکت تحت نظر کامل بود  گفت: این دومین مرحله کشف مواد مخدر توسط رزمندگان این پایگاه است که جمعا بیش از یک تن و ۲۰۰ کلیو  انواع مواد مخدر  کشف و ضبط شد و پس از شناسایی محل استقرار و فعالیت این باند، با اخذ دستور قضایی، اقدام لازم و ویژه عملیاتی انجام گرفت.

فرمانده پایگاه دریایی امام علی(ع) چابهار ادامه داد: اعضای این باند دستگیر و خودروهای متعلق به آنان نیز توقیف شده است.

وی  شناسایی و برخورد با باندهای حرفه‌ای موادمخدر را از اولویت دستگاه‌های قضایی، امنیتی و انتظامی دانست و گفت: هدف نهایی مبارزه با موادمخدر، پیشگیری از آلودگی شهروندان خصوصا جوانان به اعتیاد و تحمیل عوارض آن در قالب آسیب‌های اجتماعی، به خانواده ها و جامعه است.

ناوسالار یکم پاسدار موسوی اضافه کرد: در مسیر مبارزه جدی با قاچاق کالا، دام و مواد مخدر و با إعمال مدیریت هم افزا با سایر دستگاه های امنیتی-  قضایی، علاوه بر تشدید مجازات قاچاقچیان و سوداگران مرگ از سوی قضات، آگاه‌سازی جامعه با هدف پیشگیری از گرایش جوانان به مصرف مواد مخدر و کاهش آسیب‌های اجتماعی،  از اولویت های اصلی مبارزه با شبکه توزیع مواد مخدر می باشد .

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها