کد خبر: 640364
تاریخ انتشار :

۳ هزار مترمربع زمین خواری در بندرعباس کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش و هوشیاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، ۳ هزار مترمربع زمین خواری در بندرعباس کشف شد.

۳ هزار مترمربع زمین خواری در بندرعباس کشف شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرهنگ مهرداد مشوق عصر جمعه با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی هرمزگان در راستای طرح عملیاتی مبارزه با جرایم اقتصادی و با انجام کار اطلاعاتی از تصرف غیرقانونی زمین های ملی توسط فردی سود جو در یکی از روستاهای بندرعباس مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با بررسی ها و استعلام های صورت گرفته مشخص شد، این زمین های ملی به وسعت سه هزار متر مربع از سوی متهم به صورت غیرقانونی تصرف شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: کارشناسان، ارزش زمین های مورد نظر را ۱۵میلیارد ریال برآورد کرده اند که با دستور مقام قضایی خلع ید از آنها صورت گرفت.

سرهنگ مشوق بیان داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از اعتراف با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی در هرمزگان تاکید کرد: حفظ و حراست از بیت المال و زمین های دولتی از اولویت های پلیس امنیت اقتصادی است.

سرهنگ مشوق ابراز داشت: پلیس امنیت اقتصادی با آمادگی و اقتدار کامل و بدون هرگونه مماشاتی با اخلالگران و زمین خواران برخوردار می کند و از مردم نیز خواستاریم تا پلیس را در این مسیر یاری کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها