کد خبر: 642083
تاریخ انتشار :

آموزش ریاضی هفتم با معلم خصوصی

ریاضی هفتم را می توان از مناظر مختلفی مورد بررسی قرار داد. دانش آموز در سال هفتم و با پایان دوره ابتدایی به دوره متوسطه وارد می شود. از نظر پیچیدگی و سختی تفاوت بسیار زیادی میان ریاضی ششم و هفتم وجود دارد.

آموزش ریاضی هفتم با معلم خصوصی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 در واقع دانش آموز شیوه های آموزشی مقدماتی را پشت سر گذاشته و مسائلی که از نظر پیچیدگی در سطح متوسط هستند آشنا می شود. بنابراین ریاضی هفتم به خودی خود برای بسیاری از دانش آموزان سخت و دارای مطالب جدید و سنگین است. این مسئله می تواند برای دانش آموزانی که پایه تحصیلی قوی در ریاضیات ندارند بیشتر نمایان باشد.

اهمیت تدریس خصوصی ریاضی هفتم

با آغاز دوره متوسطه علوم مختلف از جمله ریاضیات از حالت ابتدایی خارج شده و مطالب سنگین تری خواهند داشت. برای بسیاری از دانش آموزان با توجه به این که ورود به مقطع جدید آموزشی با بحران و مسائل مختلفی همراه است یادگیری درس مفهومی مثل ریاضی ممکن است سخت باشد.

دانش آموزان در این مقطع از آموزش به سن نوجوانی می رسند که مسائلی از جمله تغییرات هورمونی ناشی از بلوغ، کنجکاوی های ذهنی، عدم تمرکز در کلاس درس و شیطنت های رایج، باعث می شود بسیاری از دانش آموزان با افت تحصیلی مواجه باشند. این افت تحصیلی در دروس مفهومی مثل ریاضی بیشتر مشهود است.

نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که در دوره متوسطه اول و دوم، ریاضی پایه هفتم تحصیلی همه مفاهیم مهم و اساسی را در بر می گیرد. بنابراین یادگیری این مفاهیم می تواند مقدمه ای برای فهم بهتر مسائل ریاضی در سال های هشتم و نهم و دوره دوم متوسطه باشد.

اگر دانش آموزی دارای پایه ضعیف در درس ریاضی باشد و یا صرفا در یادگیری مباحث ریاضی هفتم دچار مشکل شده است زمان آن رسیده که از مزایای تدریس خصوصی ریاضیات بهره مند شود.

1501

استفاده از تدریس خصوصی ریاضی هفتم به چه دانش آموزانی توصیه می شود

استفاده از  مزایای کلاس های خصوصی ریاضی هیچ محدودیتی ندارد، دانش آموزان ضعیف می توانند برای بهبود وضعیت تحصیلی خود در ریاضی از کلاس خصوصی ریاضی هفتم بهره مند شوند. دانش آموزان متوسط می توانند با بهره مندی از تدریس خصوصی ریاضی هفتم وضعیت بهتری پیدا کنند و دانش آموزان ممتاز نیز می توانند با استفاده از کلاس های جبرانی ریاضی هفتم برای کسب نمرات درخشان و یا یادگیری مفاهیم درسی بالاتر از سطح کلاس استفاده کنند تا شانس حضور خود را در دبیرستان های نمونه و فرزانگان افزایش دهند.

انتخاب بهترین معلم برای کلاس خصوصی ریاضی هفتم

شاید این سوال بسیاری از خانواده ها و دانش آموزان باشد که چگونه می توان به بهترین اساتید ریاضی دسترسی داشت. اغلب والدین به دنبال مدرسی هستند که بتواند با تجربه بالا و دانش مناسب شرایط را برای پیشرفت و یادگیری ریاضی فرزندشان مهیا سازد.

تجربه بالا در تدریس ریاضی پایه هفتم

مهمترین نکته در انتخاب بهترین معلم خصوصی ریاضی توجه به تجارب او است. باید به این نکته توجه کنید که نمی توان صرف داشتن مدرک بالای تحصیلی یک شخص را معلم خصوصی ریاضی خوب دانست.

قدرت بیان قوی

مهمترین ویژگی یک معلم ریاضی آن است که بتواند مفاهیم ریاضی را به صورت ساده و روان به دانش آموز انتقال دهد، به ویژه در مورد دانش آموزانی که در یادگیری مفاهیم دچار مشکل هستند این ویژگی تأثیر بسیاری در یادگیری خواهد داشت.

برنامه ریزی مناسب برای کلاس

نکته بعدی که می توان به آن اشاره کرد توانایی مدرس ریاضی در کنترل کلاس و برنامه ریزی برای آن است. معمولا مدرس با توجه به شرایط دانش آموز و وضعیت درسی او تعداد و زمان کلاس خصوصی ریاضی را مشخص می کند. داشتن یک برنامه ریزی مشخص به ویژه در مورد دانش آموزانی که نیاز به مرور دروس سال های گذشته دارند بسیار مهم است.

1502

هزینه های منصفانه

یکی از چالش های پیش روی والدین برای  استفاده از کلاس های خصوصی ریاضیات هزینه بالایی است که بسیاری از دبیران تدریس خصوصی درخواست می کنند. برای هزینه تدریس خصوصی هیچ قانون تعیین کننده ای وجود ندارد، بنابراین بهتر است سراغ دبیرانی بروید که قیمت های منصفانه تری دارند و البته تناسب خوبی میان هزینه کلاس و کیفیت آن وجود داشته باشد.

کلاس خصوصی ریاضی شب امتحان یا منظم

این سوالی است که اکثر دانش آموزان آن را در ذهن خود دارند. متأسفانه اغلب والدین ترجیح می دهند از کلاس های شب امتحانی استفاده کنند که این انتخاب همانند یک مسکن موقتی برای دردی مزمن عمل می کند. ممکن است فرزند شما نمره قبولی را در امتحان ریاضی هفتم کسب کند اما مطمئنا در سال آینده تحصیلی باز هم مشکل ریاضی پابرجا خواهد بود.

بهترین شکل برگزاری کلاس های خصوصی ریاضی آن است که به صورت مداوم و حداقل به شکل هفتگی برگزار شود تا مدرس خصوصی بتواند متناس با وضعیت دانش آموز بهترین شیوه آموزش ریاضی را در نظر گرفته و توان برنامه ریزی بلندمدت برای رسیدن به هدف که یادگیری ریاضیات و بالا رفتن سطح علمی دانش آموز است داشته باشد.

1503

 

بهترین مدرس ریاضی خصوصی هفتم را از مدرسانه بخواهید

مدرسانه با هدف آموزش مفهومی ریاضی در پایه های مختلف تحصیلی فعالیت می کند. اساتید ریاضی همکار با مدرسانه از برجسته ترین اساتید ریاضی تهران هستند که با عبور از فیلترهای سختگیرانه علمی و اخلاقی برای همکاری انتخاب شده اند. به همین دلیل کیفیت کلاس های خصوصی ریاضی در مدرسانه بسیار بالا است.

در مدرسانه هر دانش آموز با شیوه آموزشی منحصر به خودش که با توجه به شرایط خانوادگی، درسی و شخصیتی او طراحی شده است ریاضی را می آموزد، به همین دلیل است که عملکرد دانش آموزان در کلاس های خصوصی ریاضی در مدرسانه بسیار عالی است و کلاس ها به صورت هدفمند و تأثیرگذار برگزار می شوند.

امکان استفاده از کلاس های تدریس خصوصی ریاضی هفتم در مدرسانه به صورت حضوری برای دانش آموزان تهرانی و به صورت آنلاین برای دانش آموزان سراسر کشور وجود دارد. ما به عدالت آموزشی و امکان بهره مندی همه دانش آموزان از کلاس های با کیفیت ریاضی معتقدیم و تلاش کرده ایم که این شرایط برای همه دانش آموزان در سراسر کشور به یک اندازه مهیا باشد.

برای رزرو معلم خصوصی ریاضی هفتم با شماره 88904002 - 44025860 - 26570810 تماس حاصل فرمایید

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها