کد خبر: 642212
تاریخ انتشار :

ابهام در اختصاص یارانه بنزین به کارت‌های ملی

​یک عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین در مجلس و دولت وجود ندارد، گفت: موضوع عرضه یارانه بنزین به کارت های ملی صرفا یک پیشنهاد است که هیچ بررسی و تصمیم گیری نشده است.

ابهام در اختصاص یارانه بنزین به کارت‌های ملی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ایسنا، عبدالعلی رحیمی در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:

«هیچ برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین در مجلس و دولت وجود ندارد و شیطنت های برخی رسانه ها به نقل از مسوولین و نمایندگان وجود دارد. موضوع عرضه یارانه بنزین به کارت های ملی صرفا یک پیشنهاد است که هیچ بررسی و تصمیم گیری نشده است اما کلیات آن از نظر شخصی بنده به عدالت نزدیک تر است.»

چندی پیش نامه محرمانه‌ای در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه اجرای طرح بازتوزیع یارانه بنزین از طریق ارائه سهمیه بنزین به افراد به‌جای خودروها به‌صورت آزمایشی در جزایر قشم و کیش پیش بینی شده بود.

در همان زمان جواد اوجی وزیر نفت با تشریح جزییات طرح یارانه بنزین و با بیان اینکه دولت سیزدهم قصد افزایش قیمت بنزین را ندارد، گفت: این دولت مصمم است به آن دسته از افرادی که صاحب خودرو نیستند و تاکنون از یارانه بنزین بی‌بهره مانده‌اند، یارانه بدهد. درحقیقت دولت قصد دارد که بنزین را به صورت عادلانه بین همه مردم توزیع کند و همه هموطنان از این نعمت بهره‌مند شوند. اقدامات کارشناسی این طرح در دست انجام است، قرار است در ابتدا این طرح در جزایر کیش و قشم به صورت پایلوت و آزمایشی اجرا و پس از آن نیز در سراسر کشور اجرا شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها