کد خبر: 656141
تاریخ انتشار :

برگرداندن دایرکت پاک شده اینستاگرام

برگرداندن دایرکت پاک شده اینستاگرام
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اینستاگرام یکی از پلتفرم های بسیار کم هزینه برای تبلیغات است به همین جهت افرادی که به دنبال جذب مشتری هستند می توانند از این شبکه اجتماعی محبوب استفاده کنند.

یکی از دلایلی که باعث محبوبیت بیشتر اینستاگرام شده است مواردی همچون وجود امکانات بالا، فضای خودمانی و جذاب، امکان چت کردن در دایرکت و مواردی از این قبیل است. امروزه اینستاگرام بر روی میلیون ها دستگاه نصب شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از موضوعات ناخوشایندی که ممکن است برای شما کاربران عزیز به وجود آمده باشد حذف شدن پیام های دایرکت است. ما در اینجا راه حل هایی به شما ارائه می دهیم تا بتوانید به راحتی اقدام به برگرداندن دایرکت پاک شده اینستاگرام کنید.

اگر قصد افزایش مخاطبین خود در اینستاگرام را دارید، میتوانید با خرید فالوور دنبال کنندگان اکانت خود را در مدت زمان کوتاهی افزایش دهید.

 

بازگردانی دایرکت پاک شده

خوشبختانه امکان برگرداندن دایرکت پاک شده اینستاگرام به سادگی امکان پذیر است و اینستاگرام به صورت رسمی از سه روش خاص این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است.

بازگردانی دایرکت پاک شده از طریق نرم افزار اینستاگرام و یا وب سایت انجام می شود.

در هر دو روش اطلاعات پیام های دایرکت به صورت فایل زیب آماده شده و به آدرس ایمیلتان ارسال می شود.

در هنگام بازیابی، فایل ها با دو پسوند مختلف Jason و HTML در اختیار کاربران قرار گرفته که در هر دو صورت شما امکان بازگردانی پیام ها را خواهید داشت.

همان‌طور که گفته شد این کار از طریق گوشی یا مرورگر PC انجام می گیرد، پیشنهاد ما برای بازیابی راحت و آسان استفاده از روش کامپیوتر است.

 

2

بازیابی دایرکت پاک شده اینستاگرام

در گوشی های اندرویدی و آیفون:

قبل از هر چیزی سعی کنید نسخه اینستاگرام را بروزرسانی کنید تا مشکلی به وجود نیاید.

اگر از نسخه قدیمی این اپلیکیشن استفاده می کنید با ورود به فروشگاه گوگل پلی یا مارکت های ایرانی اقدام به نصب جدیدترین نسخه اینستاگرام کنید.

1-وارد پروفایل اینستاگرام خود شوید.

2-در گوشه سمت بالا بر روی گزینه سه نقطه زده و سپس setting یا تنظیمات را انتخاب کنید.

3-در بخش Setting گزینه Security را بیابید. لازم به ذکر است اگر از نسخه قدیمی اینستاگرام استفاده می کنید باید بر روی گزینه Privacy and Security کلیک کنید.

4-در بخش Security و در قسمت پایین صفحه گزینه ای وجود دارد با نام Download Data یا دانلود دیتا که باید آن را انتخاب کنید.

5-پس از ورود به بخش مورد نظر ایمیل خود را وارد و سپس بر روی گزینه Request دانلود بزنید.

6-در نهایت منتظر ایمیل از طرف اینستاگرام باشید تا تمامی اطلاعات به صورت فایل زیپ برایتان ارسال شود. (پروسه دریافت اطلاعات از طریق ایمیل ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، بنابراین تا دریافت ایمیل صبور باشید)

7-پس از دریافت ایمیل، ایمیل را باز کنید و بر روی عبارت Download Data بزنید تا دانلود آغاز شده و پروسه برگرداندن دایرکت پاک شده اینستاگرام انجام شود.

ذکر این نکته را مهم می دانیم که از طریق روشی که عنوان شد، شما می توانید اطلاعاتی همچون گفتگوها، تصاویر و…  را در قالب فایل فشرده دریافت کنید.

چنانچه فایل فشرده را پس از دانلود باز کنید، فایلی با عنوان messages.jason در آن قرار گرفته که تمامی اطلاعات درون آن نهفته است. جهت باز کردن فایل می توانید از برنامه Json Editor Genie استفاده کرده تا پیام های حذف شده را مشاهده کنید.

3

 

اگر میخواهید پیج اینستاگرام بزرگی داشته باشید خرید پیج اینستاگرام می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

بازگردانی دایرکت حذف شده در اینستاگرام

از طریق مرورگر وب:

برگرداندن دایرکت پاک شده اینستاگرام از طریق مرورگر وب نیز به سادگی امکان پذیر است. برای این کار می توانید از مرورگر لپ تاپ یا کامپیوتر خود استفاده کنید. چنانچه به سیستم خود دسترسی ندارید، از طریق مرورگر گوشی همراه خود نیز قادر به برگرداندن دایرکت پاک شده اینستاگرام هستید. برای این کار مراحلی که در زیر مشاهده می کنید را دنبال کنید.

ریکاوری دایرکت اینستاگرام

1-وارد سایت اینستاگرام شوید (Instagram.com)

2-پس از ورود بر روی شکلک آدمک که معمولا در بخش سمت راست و بالا قرار می گیرد کلیک کنید.

3-وارد بخش تنظیمات یا همان Setting شوید. برای این کار باید بر روی آیکون چرخ دنده بزنید.

4-در منویی که پیش رویتان قرار گرفته است گزینه Privacy and Security را یافته و بر روی آن کلیک کنید.

5-در صفحه باز شده وارد قسمت Data Download شوید و سپس بر روی عبارت Request Download  کلیک کنید.

6-در برخی موارد با انجام مراحل فوق از کاربر درخواست می شود که مجددا وارد حساب کاربری خود شود.

7-در بخش پیش رو بر روی عبارت Login Again کلیک کرده و سپس آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

8-فایل فشرده برای برگرداندن دایرکت پاک شده اینستاگرام به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

9-پس از وارد کردن ایمیل، پسورد اکانت را وارد کنید و عبارت Request Download را بزنید.

10- شما می توانید فایل درخواست شده را در دو فرمت json و یا HTML دریافت کنید.

ریکاوری پیام های دایرکت اینستاگرام

برگرداندن دایرکت پاک شده اینستاگرام ممکن است اندکی زمان بر باشد. اگر از طریق مرورگر وب اقدام به بازیابی پیام ها کرده اید اطلاعات بازیابی در یک فایل زیپ و طی مدت زمان 48 ساعت برای شما ارسال خواهد شد. اگر پس از طی 48 ساعت ایمیلی از طرف اینستاگرام برای برگرداندن دایرکت پاک شده اینستاگرام دریافت نکردید چند روز دیگر صبر کنید و روزانه ایمیل خود را بررسی کنید.

ایمیل ارسالی از سوی اینستاگرام با عنوان Your Instagram Data در صندوق ورودی ایمیل قرار می گیرد اما برای اطمینان بیشتر بهتر است بخش هرزنامه را نیز بررسی کنید.

بعد از دریافت ایمیل باید بر روی گزینه Download Data کلیک کرده و فایل خود را دانلود کنید. پس از دانلود و باز کردن فایل فشرده فایلی با نام messages.jason را مشاهده خواهید کرد که اطلاعات شما در آن قرار دارد.

ویدئوها در اینستاگرام بسیار مهم هستند ، با خرید ویو اینستاگرام تعداد بازدیدهای ویدئوهای خود را به شدت افزایش دهید.

دانلود برنامه ریکاوری دایرکت اینستاگرام

جهت برگرداندن دایرکت پاک شده اینستاگرام می توانید از برنامه های شخص ثالثی که به همین منظور طراحی شده اند نیز کمک بگیرید. امروزه برنامه های متعددی برای بازیابی پیام دایرکت طراحی شده است که برخی در تلفن های iPhone کارایی داشته و برخی نیز در گوشی های Android قابلیت نصب و اجرا دارند.

استفاده از برنامه های ریکاوری دایرکت اینستاگرام بسیار ساده و راحت است و ما در اینجا سعی می کنیم برنامه های برتری که در این زمینه ارائه شده اند را معرفی کنیم. 

بازیابی پیام های پاک شده در دایرکت اینستاگرام

برای جلوگیری از هک شدن اطلاعات حساب پیشنهاد می کنیم برای برگرداندن دایرکت پاک شده اینستاگرام از روش های رسمی استفاده کنید.

امروزه سایت ها و ابزارهای آنلاین زیادی برای ریکاوری پیام های دایرکت معرفی شده است که ممکن است جعلی باشند و اطلاعات شما را به سرقت ببرند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها