کد خبر: 656145
تاریخ انتشار :

خرید استخوان برای سگ از پت شاپ آنلاین پی کی پت

خرید استخوان برای سگ از پت شاپ آنلاین پی کی پت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بسیاری از افرادی که به‌تازگی سرپرستی یک سگ را برعهده گرفته‌اند، سوالات زیادی درباره دادن استخوان به سگ دارند.تغذیه سگ، فراهم کردن کلیه امکانات و وسایل برای رفاه و راحتی او و استفاده از تشویقی‌های مناسب در زمان آموزش و تربیت سگ و همچنین تهیه اسباب‌بازی‌های مناسب از جمله کارها و اقداماتی است که اهمیت زیادی دارند و باید بسیار به آن توجه داشت. ممکن است شما به سگ خود تشویقی پوست کوسه، نای گاو، نرینگی گاو یا مواردی مشابه بدهید و با استقبال پرشور او مواجه شوید. استفاده از این تشویقی‌ها به حفظ سلامت دهان و دندان و سایر مباحث سلامتی سگ کمک می‌کند و برای او بسیار کمک کننده است.اما گاها پس از مدتی غیبت سگ ممکن است با صحنه‌ای نه‌چندان خوشایند از تکه تکه شدن و پارگی کفش، مبل یا سایر وسایل منزل خود مواجه شوید. اگرچه این امر برای شما ناخوشایند است اما اگر به‌دنبال یافتن دلیل این امر باشید متوجه خواهید شد که سگ برای پاسخ به نیاز خود مبنی بر گاز گرفتن این کار را انجام داده است.اگرچه مواردی از قبیل عدم تربیت و آموزش درست و مسائل روانی از قبیل استرس و اضطراب از دیگر دلایل آن خواهد بود.

در این صورت است که شما متوجه خواهید شد که باید برای تهیه یک استخوان مناسب برای سگ خود اقدام کنید.اگر به فروشگاه‌های عرضه لوازم سگ مراجعه کنید طیف وسیعی از استخوان‌های طبیعی طعم‌دار یا ساده حیوانات مختلف، در اندازه‌های متفاوت را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید برای سگ خود تهیه کنید. ممکن است انتخاب مناسب‌ترین نوع استخوان برای شما کمی دشوار باشد که ما در ادامه این مقاله به بررسی این موضوع و روش‌های انتخاب مناسب‌ترین نوع استخوان برای سگ‌های نژاد مختلف خواهیم پرداخت.مباحث زیاد و مختلفی مبنی بر استفاده یا عدم استفاده از استخوان برای سگ وجود دارد که ما قصد داریم همه آن‌ها را بررسی کنیم تا بتوانیم شما را در انتخاب خود یاری کنیم.همان‌طور که می‌دانید سگ‌ها از زمان‌های بسیار دور اهلی شده و به زندگی در کنار انسان خو گرفته است. نگهداری و محافظت از گله و مال و اموال صاحبان و مراقبت از زمین‌های کشاورزی او در برابر دزد و سایر حیوانات وحشی در قبال داشتن جای خواب امن و راحت و غذا معامله‌ای نانوشته بین انسان‌ و سگ بوده است.

با توجه به این‌که انسان‌ها در زمان گذشته و اکنون نیز غذای خود را از طریق شکار کردن حیوانات مختلف و با استفاده از گوشت و احشام او تامین می‌کردند؛ استخوان حیوان شکار شده به همراه مقداری گوشت را در اختیار سگ خود نیز قرار می‌دادند. از این‌رو می‌توان علاقه سگ به استخوان را به همان ابتدای تاریخ مرتبط دانست.دادن استخوان به سگ در کنار مزایای بسیاری که دارد اگر با دقت و توجه لازم صورت نگیرد ممکن است مسبب ایجاد مشکلات جبران‌ناپذیری شود.

سرگرم شدن سگ به مدت طولانی هنگام بازی با استخوان، دریافت کلسیم و فسفر، سلامت دهان و دندان و جلوگیری از ایجاد جرم و پلاک و در نهایت پوسیدگی دندان سگ، تقویت سیستم گوارشی او و تحریک فک و تقویت آن از مهمترین مزایای استفاده از استخوان برای سگ هستند. اما آن‌چه که به‌عنوان معایب استفاده از استخوان برای سگ بیان شده است، شکسته شدن دندان سگ در هنگام گاز گرفتن استخوان‌های سفت و بسیار محکم و بریدگی دیواره روده ناشی از خوردن استخوان‌های نرم و شکننده مرغ یا سایر حیوانات ریز جثه است.با توجه به مطالب گفته شده بهتر است در انتخاب نوع استخوان برای سگ خود دقت لازم را داشته باشید.

djn

برای خرید تشویقی سگ ارزان می‌توانید به پت شاپ پی کی پت مراجعه کنید. شما در این فروشگاه می‌توانید تنوع زیادی از انواع استخوان‌ برای سگ را مشاهده و خریداری کنید. استخوان‌های طبیعی، پارچه‌ای، استخوان فلورایدی، استخوان‌های ژلاتینی، تشویقی‌های جویدنی استخوان، اسباب‌بازی‌های دندانی طرح استخوان در جنس‌های مختلف و... از انواع مختلف استخوان هستند که می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید.

در نظر داشته باشید که برای تهیه استخوان برای سگ خود لازم است مواردی از قبیل اندازه و سایز سگ، نژاد او و سن سگ را نیز مدنظر داشته باشید. برای توضیح این مساله لازم است به این اشاره داشته باشیم که سگ‌های نژاد مختلف دارای آناتومی فک و دهان مخصوص به خود هستند و استحکام مفاصل و دندان‌های آن‌ها متفاوت از دیگری است.

به همین دلیل است که سگ‌های پاپی و نژاد کوچک باید از استخوان‌های کوچک و متناسب با اندازه فک و دهان خود استفاده کنند و از دادن استخوان‌های بزرگ به آن‌ها خودداری کرد. این موضوع بالعکس نیز صدق می‌کند به این صورت که نباید از استخوان‌های ریز و کوچک برای سگ‌های نژادهای بزرگ استفاده کرد که این امر سبب خفگی آن‌ها خواهد شد.

بهتر است از دادن استخوان‌های پخته حیواناتی مانند مرغ و بوقلمون به سگ خودداری کنید زیرا ممکن است گاز گرفتن این استخوان و شکستن آن و خوردن استخوان توسط سگ ممکن است سبب پارگی روده و بهم ریختن سیستم گوارشی او خواهد شد که اگر دیر متوجه این موضوع شوید ممکن است با مرگ سگ خود مواجه شوید.

تشویقی سگ ایرانی

هنگام مراجعه به پت شاپ‌ها با تنوع زیادی از این محصولات در انواع برندهای ایرانی و خارجی مواجه خواهید شد. در سال‌های اخیر به‌دلیل تحریم‌های اعمال شده به کشورمان و همچنین حمایت از محصولات ایرانی، واردات برخی لوازم و محصولات سگ کاهش یافته است. یکی از دیگر دلایل مهم آن، افزایش سطح کیفی این محصولات تولیدی ایرانی است که شما می‌توانید با خیال راحت از انواع آن از جمله استخوان‌های سگ برای سگ خود استفاده کنید. کمتر بودن قیمت تشویقی سگ ایرانی نسبت به موارد خارجی می‌تواند از دلایل خرید این محصول توسط ایرانیان باشد.

پت شاپ آنلاین پی کی پت

gjk

پت شاپ آنلاین پی کی پت، از برترین فروشگاه‌های عرضه انواع محصولات سگ از جمله استخوان مخصوص سگ است که آن را در جنس‌های مختلف با تنوع اندازه و کیفیت بسیار بالا در اختیار مشتریان خود قرار داده است. شما با مراجعه به سایت اینترنتی pkpet-shop.com می‌توانید باکیفیت‌ترین انواع استخوان‌ها را با تنوع زیاد خریداری کنید. همچنین می‌توانید از کارشناسان فروش مشاوره‌های لازم در جهت خرید مناسب‌ترین نوع تشویقی را دریافت کنید.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها