کد خبر: 657437
تاریخ انتشار :

برخورد با بی‌حجابی و بدحجابی در اولویت کار پلیس پایتخت

رئیس پلیس پایتخت اعلام کرد که اجرای طرح مقابله با بی‌حجابی و بدحجابی در دستورکار پلیس قراردارد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 سردار حسین رحیمی در مراسم نکوداشت و قدردانی از فعالان و دست اندرکاران طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی که با حضور فرمانده فراجا برگزار شد، با گرامیداشت دهه ولایت گفت: پلیس پایتخت سلسله طرح‌های هدفمند و هوشمندانه‌ای را برای تامین و ارتقای امنیت شهروندان تهرانی به اجرا درآورده است. یکی از این طرح‌ها طرح رعد است که در حوزه همه کلانتری های پایتخت به منظور برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی به مرحله اجرا در می‌آید و در این طرح از ظرفیت و توانمندی همه کلانتری‌ها برای ارتقای امنیت و آرامش محله‌های پایتخت استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ادامه طرح رعد و تکمیل آن، طرح کاشف پلیس آگاهی به منظور برخورد با سارقان حرفه‌ای و باندی اجرا می‌شود، گفت: در این زمینه شاهد دستاوردهای بزرگی بوده‌ایم که دستگیری سلطان ارز و سکه از جمله نتایج و دستاوردهای این طرح بوده است.  

رحیمی ادامه داد: همچنین در راستای برخورد با عمده فروشان، خرده فروشان مواد مخدر و ساماندهی و جمع‌آوری معتادان متجاهر طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح پایتخت به اجرا درآمده است. به‌گونه‌ای که می‌توان اعلام کرد که دیگر در هیچ جای این کلانشهر شاهد تجمع و کلونی معتادان نیستیم. موضوعی که چهره شهر را زشت و کریه کرده بود.

وی با اشاره به انجام طرح‌های ارتقا امنیت ترافیکی پلیس راهور و طرح ساماندهی اماکن و اصناف، گفت: در سال‌های اخیر طرح اقتدار پلیس امنیت عمومی با محوریت برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش طراحی و اجرا شده است به‌گونه‌ای که امروز هیچ اراذل و اوباش به‌نام و شناخته شده‌ای در پایتخت نداریم و در حقیقت ابهت پوشالین آنان را در هم شکسته‌ایم.

اجرای هر هفته یک طرح پلیسی سراسری در تهران

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: همه توان و تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا شاهد رشد و ارتقا امنیت و آرامش و آسایش خاطر شهروندان عزیزمان در تهران، ام‌القرای جهان اسلام باشیم. از این رو به‌طور هفتگی یک طرح بزرگ سراسری در راستای حفظ و ارتقای امنیت شهروندان در تهران بزرگ اجرا می‌شود.

رحیمی با قدردانی از حمایت‌ها، تدابیر و مشی و درایت فرمانده کل انتظامی کشور، گفت: سردار اشتری علاوه بر اقتداری که در مشی فرماندهی از ایشان شاهد هستیم، همواره هوای سربازان خود را در مجموعه انتظامی تهران بزرگ داشته‌اند که بر خود لازم می‌دانم که از حمایت‌ها و محبت‌های پدرانه ایشان در حق سربازان خود صمیمانه قدردانی کنم.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال مقابله جدی با مساله عفاف و حجاب و زدودن این مهم هستند، گفت: با قدرت و تدبیر و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طرح برخورد با بی‌حجابی و بدحجابی در دستورکار قرار دارد.

در همین زمینه بخوانید: افزایش احساس امنیت در بین مردم/ حمایت قانونی پلیس از آمران به معروف

رحیمی با تاکید بر اینکه با مظاهر علنی جرم و فساد توامان برخورد خواهیم کرد، گفت: پلیس خود را در مقابل سلامت جامعه مسئول می‌داند و در همین راستا با هرگونه هنجارشکنی و قانون‌شکنی برابر قانون و مقررات مقابله و برخورد خواهد کرد.

وی با تاکید بر لزوم اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و اینکه همه باید خود را در مقابل اجرای این فریضه مسئول بدانند، افزود: با قدرت و اقتدار در مقابل سارقان، قاچاقچیان، خرده فروشان و عمده فروشان مواد مخدر، اخلال گران بازار ارز در فضای حقیقی و مجازی و کسانی که عفت عمومی جامعه را به چالش می‌کشند ایستاده‌ایم و همواره از آمران به معروف و ناهیان از منکر دفاع همه جانبه داشته و خواهیم داشت.

همچنین بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، در پایان این مراسم از ۵۰ نفر از تلاش گران عرصه اجرای طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی با اهدا لوح تقدیر و پاداش نقدی قدردانی شد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها