کد خبر: 660086
تاریخ انتشار :

تیپ با پوتین مردانه؛ چگونه پوتین مردانه را با کت و کاپشن ست کنیم؟

تیپ با پوتین مردانه؛ چگونه پوتین مردانه را با کت و کاپشن ست کنیم؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پوتین کفش مردانه را می توان در دسته کفش های رسمی و نیمه رسمی قرار داد و به همین دلیل از محبوبیت زیادی برخوردار است. اما در روزهای سرد زمستانی بهتر است استایلی را انتخاب کنیم که پوتین ها را به بهترین شکل ممکن نمایان کند. یکی از ترندهای زمستانی امسال کت و کاپشن می باشد و می تواند ترکیب زیبایی را با پوتین بوجود آورد. اگر شما هم می خواهید بدانید چگونه پوتین را با کت و کاپشن ست کنیم تا انتها همراه ما باشید.

 

سه نکته که قبل از پوشیدن پوتین باید به آن توجه کنید:

عرف پوشش

عرف پوشش یعنی قبل از تعیین استایل، مشخص کنید که برای چه موقعیتی قصد پوشیدن پوتین را دارید، آیا یک قرار کاری رسمی در انتظار شماست یا قرار است به یک مهمانی دوستانه بروید. تعیین موقعیت اولین اقدامی است که باید قبل از انتخاب استایل انجام دهید. پوتین کفش مردانه یا همان نیم بوت مردانه می تواند برای هر موقعیتی مناسب باشد، اما سایر لباس ها می تواند نقش تعیین کننده ای در این زمینه داشته باشند.

آب و هوا را در نظر بگیرید

روزهای زمستانی می تواند از لحاظ سرد بودن هوا متغیر باشد. پوشیدن پوتین همراه با یک کت و یا کاپشن مناسب کاملا بستگی به آب و هوا دارد. به عنوان مثال اگر هوا بسیار سرد باشد، پوشیدن یک  کت لی مردانه  با لایه درونی نازک نمی تواند گزینه مناسبی باشد.

به رنگ ها توجه کنید

یکی دیگر از اصول اولیه برای داشتن یک استایل جذاب، توجه به هارمونی رنگ ها با یکدیگر است. ترکیب مناسب رنگ لباس با پوتین شما می تواند استایل را به زیبایی نمایان کند.

چگونه پوتین مردانه را با کت و کاپشن ست کنیم؟

اگر بخواهیم پوتین مردانه را به سه دسته محبوب تقسیم کنیم، باید به سراغ پوتین چلسی، بوت بروگ و چوکا برویم. در ادامه خواهیم گفت که چطور هر کدام از این مدل پوتین می تواند با کاپشن و کت بهترین استایل را به وجود آورد.

ست کردن کت و کاپشن با پوتین چلسی

پوتین های چلسی را می توان هم در دسته پوتین های رسمی و هم پوتین های کژوال قرار داد. سادگی و در عین زیبایی این نوع پوتین، آن را برای هر موقعیتی مناسب ساخته است. پوتین های چلسی بند ندارد و می توان به راحتی آن را با انواع کت جین و کتان پوشید.

کاپشن آدیداس

پوتین کفش مردانه یا بوت چلسی تقریبا با هر نوع کاپشنی ست می شود. کاپشن آدیداس یک انتخاب جوان پسند برای روزهای نسبتا سرد سال محسوب می شود. این کاپشن همراه با یک پوتین چلسی می تواند ظاهری کژوال به شما بدهد و روحیه ورزشکاری را در شما زنده کند.

اورکت تیره رنگ

اگر می خواهید ظاهری رسمی داشته باشید، یک اورکت تیره رنگ مشکی همراه با پوتین تیره رنگ می تواند استایل شما را کامل کند. اورکت می تواند برای افرادی که قد کوتاهی دارند مناسب باشد، البته باید قد اورکت به اندازه ای نباشد که از زیر زانوها پایین تر برود.

کاپشن از آن دسته لباس هایی است که برای پوشیدن آن حتما نباید منتظر فصل زمستان بمانید. تا زمانی که در یک کشور چهار فصل زندگی می کنید همیشه فرصتی برای پوشیدن یک کاپشن کتان مردانه پیش خواهد آمد؛ حتی در تابستان و در سفرهای تابستانه به شهرهای سردتر!

کاپشن های از جنس کتان از الیاف گیاهی به همین نام تولید می شوند و با انواع مختلفی که دارند، می توانند در دسته لباس های چهار فصل قرار بگیرند. اما هرکدام از انواع آن ها را در کجا باید بپوشید؟

انواع کاپشن کتان

خرید کاپشن مردانه ارزان دایان شاپ

 

به دنبال لباسی گرم و ماندگار برای زمستان های پیش رویتان می گردید؟ خرید کاپشن مردانه خزدار انتخاب مناسبی برای شما هستند. تولید کنندگان این کاپشن ها را با الیاف گیاه طبیعی تهیه می کنند تا برای افرادی که پوست حساسی دارند مشکلی ایجاد نکنند. علاوه بر این خزهای استفاده شده در آن می توانند تا ساعت های طولانی بدن شما را از سرمای استخوان سوز بیرون دور نگه دارند!

کاپشن بادی

پوتین چرم از نوع چلسی همراه با کاپشن بادی تیره رنگ می تواند یک استایل خاص و جذاب باشد. معمولا همراه با کاپشن بادی از پوتین های بلند استفاده می شود. سعی کنید همراه با پوتین چرم بلند از کاپشن های رنگ روشن استفاده نکنید.  کاپشن بادی  خاکستری و قهوه ای نیز می تواند استایل جذابی را با پوتین چرم بوجود آورد.

ست کردن کت و کاپشن با پوتین بوت بروگ

پوتین بوت بروگ در دسته پوتین های پاشنه کوتاه و چرم قرار می گیرد و ویژگی خاصی که آن را از سایر مدل های دیگر متمایز می کند، سوراخ های تزئین شده بر روی آن می باشد. این نوع پوتین دارای نوک تیز هستند و تاریخچه آن ها به اسکاتلند بر می گردد.

کاپشن بامبر

کاشپن بامبر می تواند یک ترکیب عالی با پوتین بوت بروگ ایجاد کند. این استایل، یک ترکیب کژوال هست و از شما ظاهری کول و پر انرژی به نمایش می گذارد. کاپشن های بامبر می تواند با شلوارهای جین و کتان تیره رنگ ترکیب شوند تا زیبایی پوتین ها نمایان کنند.

کت چرم

از آنجایی که پوتین های بوت بروگ، ظاهری براق دارند، می توانند به زیبایی با کت چرم ست شوند. این ترکیب استایل شما را شیک نشان می دهد. اگر علاقه مند به کاپشن یا کت های چرمی هستید، حتما آن را با پوتین های بوت بروگ ست کنید. از آنجایی که محبوب ترین رنگ این نوع پوتین مشکی و قهوه ای می باشد، بهتر است از کاپشن های رنگ تیره استفاده کنید. برای کامل شدن این استایل می تواند از یک بافت زمستانی با رنگ خنثی در زیر کت استفاده کنید.

ست کردن کت و کاپشن با پوتین چوکا

پوتین های چوکا چرمی هستند و تا نزدیک قوزک پا ارتفاع دارند. این نوع پوتین یادآور پوتین هایی است که سربازان در جنگ جهانی دوم می پوشیدند و اکنون نیز در دسته ترندهای محبوب قرار می گیرند. این نوع پوتین برای محیط های کاری مناسب است.

کت لی

کت لی مردانه و پوتین چوکا دوستان قدیمی هم هستند و همیشه در هر موقعیتی بهترین ترکیب را با یکدیگر ایجاد می کنند. بهترین ترکیب رنگی برای این نوع استایل انتخاب پوتین چوکا با رنگ های طیف قهوه ای و کت لی مردانه با رنگ آبی یا سورمه ای است. این استایل کژوال محسوب می شود و برای یک دورهمی دوستانه گزینه ای ایده آل است.

کت لی مردانه

 

جمع بندی نهایی

در این مطلب توضیح دادیم که چطور ترندهای کاپشن مردانه زمستانی(کاپشن آدیداس، کاپشن خزدار، کاپشن بادی) را با  پوتین کفش مردانه  ست کنیم و استایلی زیبا داشته باشیم. همانطور که گفتیم پوتین های پرطرفدار را می توان به سه دسته چلسی، چوکا و بوت بروگ تقسیم کرد. هر کدام از پوتین ها می توانند با کاپشن ها و کت های زمستانی ترکیب بسیار خوبی را ایجاد کنند؛ اما قبل از انتخاب استایل توجه به موقعیت و عرف پوشش از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین ترکیب رنگی عاملی تاثیرگذار در زیبایی استایل شما خواهد داشت. توصیه ما این است که برای داشتن یک استایل شیک و مردانه از کاپشن ها و رنگ های تیره استفاده کنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها