کد خبر: 662884
تاریخ انتشار :

مهران مدیری به کشور برگشت؛ گذرنامه‌اش ضبط شد | مدیری بازداشت می‌شود؟

مهران مدیری که روز ۲ مهرماه از کشور خارج شده بود، صبح امروز با پرواز اماراتی وارد کشور و در بدو ورود گذرنامه وی ضبط شد.

مهران مدیری به کشور برگشت؛ گذرنامه‌اش ضبط شد | مدیری بازداشت می‌شود؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ایرنا نوشت: مهران مدیری مجری و کارگردان طی روزهای گذشته با انتشار ویدیویی، باعث تحریک عواطف و دامن زدن به آشوب‌ها در کشور شده بود.

رئیس قوه قضاییه چند روز پیش به اقداماتی که از جانب برخی چهره‌های مشهور برای تحریک جوانان به اغتشاش‌آفرینی صورت می‌گیرد اشاره و تصریح کرد: کسانی که با حمایت این نظام مشهور شدند و بجای اینکه در روز سختی در کنار مردم باشند با دشمن همصدا شدند و دشمن از طریق زبان و صفحات مجازی آنها اغتشاش ایجاد کرد و جوانان را بدین وسیله تحریک کردند که به خیابان‌ها بیایند و مسببین این اعمال، پشتیبانان آنها و کسانی که با جعل و نشر مطالب کذب، مردم را تحریک کردند، همه آنها بدانند که خسارت‌های مادی و معنوی به بار آمده برای مردم و کشور را باید پس دهند و پرداخت کنند و این بار به کمک مردم و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی عوامل اصلی شناسایی خواهند شد و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

رئیس قوه قضاییه بیان داشت: فقط کسانی که به خیابان آمدند مجرم نیستند، آنها که تشویق کردند، پشتیبانی کردند؛ آنهایی که آب به آسیاب دشمن ریختند و نقشه‌های دشمنان را پیاده کردند؛ آنهایی که با بیگانگان ارتباط داشتند و کسانی که با ضدانقلاب خارج‌نشین همدست شدند و این جنایت‌ها و خیانت‌ها را علیه مردم و کشور مرتکب شدند، همه آنها مقصر هستند و به تقصیر همه آنها باید به حسبه رسیدگی شود و ان‌شاء‌الله رسیدگی خواهد شد. 

تاکنون محمود شهریاری مجری سابق تلویزیون و حسین ماهینی بازیکن سابق تلویزیون به همین دلایل بازداشت شده اند. باید دید دستگاه قضا با مهران مدیری و ویدئویی که درباره اعتراضات منتشر کرد چه برخوردی خواهد داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها