کد خبر: 340079
تاریخ انتشار :

واکنش فرزند «موذن‌زاده» به صدای پدرش در آلبوم چاوشی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، استفاده محسن چاوشی از این اذان خاطره‌انگیز در آلبومش نظرات گوناگونی را به دنبال داشت. برخی مخالف این امر بودند و برخی از مخاطبان هم تلفیق این اذان با ترانه و موسیقی چاوشی را تأیید کردند. اما فرزند استاد موذن‌زاده برای اولین‌بار نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و دیدگاه‌های جالبی درباره محسن چاوشی و موسیقی داشت.

جعفر موذن‌زاده نظر خود درباره استفاده محسن چاوشی از اذان مرحوم «رحیم موذن‌زاده» در آلبوم جدیدش را اینگونه بیان کرد:«به نظر من استفاده ایشان از اذان پدرم در آلبومشان مشکلی ندارد ولی بهتر بود آقای چاوشی اجازه می‌گرفتند و من هم اشعار را می‌دیدم تا بدانم که قرار است چه کاری را انجام دهند. اذان پدر من هم در دستگاه موسیقی است. در دستگاه «بیات ترک» و گوشه «روح الارواح» خوانده شده ولی اگر برای استفاده از آن به ما هم اطلاع دهند بهتر است.

من صدای آقای محسن چاوشی را دوست دارم و خواننده خوبی هستند. آهنگ‌های ایشان که در آن از اذان استفاده شده بود را شنیدم و خوب بود. اعتراضی هم نکردم . من سر فیلم «رسوایی» به آقای «مسعود ده‌نمکی» اعتراض کردم و گفتم که شاید خانواده دوست نداشته باشند از این اذان در سینما استفاده شود.

چون لوث می‌شود و این اذان که یک اثر ملی است باید جایگاه خاص خودش را داشته باشد. من خودم موسسه فرهنگی و هنری دارم و شاید شخصی توان استفاده صحیح از این اذان را نداشته باشد. آقای چاوشی به عنوان مثال اثر خوبی خلق کردند و اعتراضی هم به ایشان نداشتم ولی بحث کسب اجازه از خانواده «موذن‌زاده» هم باید رعایت شود.»

منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها