کد خبر: 428089
تاریخ انتشار :

«تابستان داغ» به مرز یک میلیارد نزدیک شد/ «نگار» به ۷۰۰ میلیون رسید

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

فیلمهای در حال اکران با بلیت نیم بهاء مورد توجه مخاطب قرار گرفته است و اکثر سالن های سینمایی تهران و شهرستان با اقبال بهتری مواجه شد. رشد فروش فیلم را می توان در سینماهای تک سالن بیش از پردیس ها مشاهده کرد.
به گزارش نامه نیوز، حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش بلیت نیم بهاء و اقبال مخاطب گفت: فروش فیلم ها به نسبت هفته گذشته با رشد بهتری مواجه شد و نکته حایز اهمیت این که اکثر سینماهای تک سالن با رشد بهتری در فروش مواجه شدند. اکثر سالن ها در روزهای پنج شنبه و جمعه با اقبال بهتری مواجه هستند اگر این طرح را از روز پنج شنبه و جمعه استثناء کنند به نظرم رشد فروش بهتری را شاهد خواهیم بود.
وی درباه فروش اکسیدان گفت: فیلم سینمایی اکسیدان در تهران 20 سالن تک سانس دارد که در طرح نیم بهاء با اقبال خوبی مواجه شد هم اینک فروش فیلم به 10 میلیارد و 400 میلیون تومان رسید. ودر کل 50 سالن سینما در اختیار داریم.
غلامرضا فرجی مدیر دفتر پخش و بازاریابی حوزه هنری درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» به فروش 1 میلیارد و 150 میلیون تومان رسید و فیلم «فصل نرگس» به فروش 250 میلیون تومان دست یافت.
علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران طرح نیم بهاء را مثبت ارزیابی کرد و گفت: فروش فیلم ها و رشد مخاطب در این طرح بسیار خوب بود. برخی از سالن ها از جمله شکوفه با رشد دو برابری فروش مواجه شدند که بسیار خوب است . اکثر سینماهای تک سالن با رشد فروش مواجه شدند. به جز پردیس کورش، آزادی، مگامال که مشتری های خاص خود را دارند بقیه سالن ها با رشد فروش مواجه بودند که برای سینما بسیار موثر است.
وی ادامه داد: فیلم سینمایی «سارا و آیدا» به فروش 2 میلیارد و 430 میلیون تومان رسید و فیلم «تابستان داغ» با فروش 840 میلیون تومان روبرو شد.
احمد مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فیلم سینمایی «ملی و راه های نرفته اش» با بلیت نیم بهاء کار خود را آغاز کرد و با اقبال خوبی مواجه شد ظرف دو روز در تهران به فروش 85 میلیون ودر دو شهر مشهد و شیراز به فروش 25 میلیون تومان رسید که درکل فروش فیلم به رقم 105 میلیون تومان رسیده است.
وی ادامه داد: فیلم «نگار» هم با اقبال بسیار خوبی روبرو شد و فروش فیلم در تهران 529 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 171 میلیون تومان رسید که فیلم 700 میلیون تومانی شد.
بنابراین گزارش، براساس سیستم مکانیزه فیلم سینمایی «ماجان» به فروش 39 میلیون و 178 هزار تومان، فیلم «دریاچه ماهی»950 هزار تومان، فیلم «گذر موقت»167 میلیون و 188 هزار تومان، «ماه در جنگل» 5 میلیون و 49 هزار تومان، «من و شارمین» 257 میلیون و 329 هزارتومان فروش داشت.
منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها