کد خبر: 170576
تاریخ انتشار :

مدیرعامل نشر شهر تکذیب کرد: در نمایشگاه باز باران نه کیف پلمب می شود و نه ارزش افزوده می گیریم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، عصر امروز خبرهای مبنی بر دریافت ۸ درصد ارزش افزوده و همچنین پلمب کیف مردم در هنگام ورود به نمایشگاه باز باران که به عرضه لوازم التحریر، نوشت افزار، پوشاک و اسباب بازی اختصاص دارد،‌ منتشر شد. اما مدیر عامل نشر شهر چنین چیزی تکذیب می کند.
مجید حسینی دراین باره به خبرآنلاین گفت: متاسفانه برخی سایتها با بی اخلاقی، اخبار غلط منتشر می کنند. تنها در روز اول برگزاری نمایشگاه های باز باران ۸ درصد ارزش افزوده از مراجعه کننده ها گرفته شد. اما پس از آن و با هماهنگی مسوولان نمایشگاه، شهرداری این مالیات را تقبل کرد.
به گفته او فروش کالا در این نمایشگاه ها اکنون بدون محاسبه ۸ درصد ارزش افزوده و عمدتا با تخفیف از روی قیمت درج شده بر کالاها انجام می شود: در نمایشگاه باز باران لوازم التحریر و نوشت افزار با ۱۰ تا ۳۵ درصد تخفیف و پوشاک بانوان تا ۵۰ درصد تخفیف عرضه می شوند.
مدیرعامل نشر شهر همچنین درباره پلمب کیف مراجعه کننده ها هم گفت: این اتفاق فقط در روز اول افتاد و پس آن کیف هیچ کس پلمب نشده است.
مرتضی طلایی، نایب رییس شورای شهر هم درباره خبر نقل شده از او گفت: از من پرسیدند که بعضی خریداران نمایشگاه باز باران اعلام کرده اند ۸ درصد ارزش افزوده دریافت می کنند. من گفتم چنین چیزی نیست. اکر هم باشد تخلف بوده است. ضمن اینکه این نمایشگاه برای ارائه خدمات بیشتر و کالاهای ارزانتر به مردم برپا شده است و برای کاهش هزینه ها، ارزش افزوده دریافت نمی شود. در مورد کیف ها هم گفته شد فقط در روز اول پلمب می شد که با مخالفت بنده، از روزهای بعد این اتفاق نیفتاد.
گفتنی است نمایشگاه باز باران از ۱۲ شهریور برپا شده و تا ۲۲ شهریور در ۱۰ نقطه تهران ادامه دارد. در این نمایشگاه محصولات مختلف و متنوع با طرح شخصیت های کارتونی، سریال و فیلم های ایرانی عرضه می شود.
منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها