کد خبر: 178956
تاریخ انتشار :

ضرغامی: شبکه‌های جهانی صداوسیما، رقبای جهانی را مجبور به پخش برخی واقعیت‌ها کردند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما در دیدار رئیس و اعضاء کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه و نقش مؤثر مجلس شورای اسلامی در پیشرفت و توسعه کشور نگاه دقیق و کار‌شناسانه اعضاء کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به مسائل عمرانی کشور را راهگشا توصیف کرد.
ضرغامی با تشکر از تخصیص اعتبار مجلس شورای اسلامی برای تکمیل پوشش ارتباطی فیبرنوری، تکمیل پوشش دیجیتال در سراسر کشور را اولویت اصلی رسانه ملی دانست که با کمک دولت و مجلس محقق خواهد شد.
وی با بیان توانمندی و ظرفیت‌های ایجاد شده در شبکه‌های برون‌مرزی صداوسیما گفت: ورود رسانه‌های بین‌المللی صداوسیما به جریانات مهم جهان، سایر شبکه‌ها و حتی رقبا را مجبور به پخش برخی واقعیت‌های خبری کرد.
ضرغامی با اشاره به ایجاد شبکه‌های جدید و تخصصی تصریح کرد: راه‌اندازی این شبکه‌ها ظرفیت‌ رسانه کشور را برای پاسخگویی به نیاز و خواسته‌های مردم بالا برده است.
هاشمی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بخش عظیمی از سرمایه‌های کشور در حوزه‌های عمرانی است افزود: فرهنگ‌سازی صداوسیما در این حوزه مسئولان کشور را در خدمات‌رسانی مطمئن به مردم یاری می‌کند و همراهی مردم را برای موفقیت اجرای برنامه‌های عمرانی کشور بدنبال خواهد داشت.
وی صداوسیما را مرکز هدایت کشور توصیف و تصریح کرد وافزود: همه باید به این دستگاه عظیم که به شایستگی به انقلاب و مردم خدمت می‌کند یاری رسانیم و صداوسیما را در اهداف خود در حفظ و نگه‌داشت ارزش‌های انقلاب کمک کنیم.
هاشمی مدیریت جهادی را تنها راه برون رفت کشور از تحریم‌ها و مشکلات توصیف کرد و گفت: این شیوه مدیریت که نمونه بارز آن در صداوسیما قابل مشاهده است باید از زبان نمایندگان ملت در مجلس بیان شود تا از این مدل موفق در توسعه کشور استفاده شود.
در ادامه این نشست ۴ ساعته اعضا کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص مسائل مختلف بیان کردند. تأکید بر نقش رسانه در مقابله با رسانه‌های بیگانه در عرصه جنگ نرم و لزوم کمک و پشتیبانی آن، ضرورت تکمیل سیگنال‌رسانی صداوسیما به نقاط مختلف کشور، قدردانی از تولید برنامه‌های شفاف و روشنگر رسانهٔ ملی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی، لزوم تولید برنامه‌های مفرح و امیدبخش در رسانهٔ ملی، ضرورت ورود صداوسیما به مشکلات اساسی کشور همچون معضلات زیست محیطی و کمبود آب، ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق مسئولان به مردم در نقاط مختلف کشور، ارائه سبک زندگی اسلامی و ایرانی توسط صداوسیما از مهم‌ترین موضوعاتی بود که نمایندگان حاضر در این نشست در خصوص آن صحبت و اظهارنظر کردند.
اعضاء کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه از چند طرح عمرانی رسانه ملی بازدید کردند و از نزدیک با بخش‌های مختلف صداوسیما آشنا شدند.
منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها