کد خبر: 202532
تاریخ انتشار :

تاکید آیت‌الله وحید خراسانی بر دقت در خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، این مرجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با ایشان، با تاکید بر خلوص نیت و دقت در خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران، افزود: رسیدگی به امور دنیوی و دینی، تحکیم عقاید، تهذیب اخلاق و تعلیم احکام به این عزیزان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

آیت‌الله وحید خراسانی تاکید کرد: هر مساله‌ای که خانواده‌های شهدا فرا بگیرند و به هر درجه معرفت دست یابند، اجر بسیاری برای خود فرد و شما دارد، چرا که ارزش هدایت یک انسان، اجر احیای تمام نفوس بشری را در بردارد و لذا برنامه ریزی در این خصوص را پیگیری کنید.

وی با بیان اینکه قرآن بهار دل‌هاست، اضافه کرد: قرائت روزانه قرآن برای جانبازان و بازماندگان شهدا را از هم اکنون آغاز کنید، چراکه دل ها با قرآن زنده می‌شود و اجرای این طرح برای سه میلیون جمعیت ایثارگران از اهمیت برخوردار است و ثواب قرائت را به امام زمان(عج) تقدیم کنند.قرائت روزانه قرآن سبب احیاء کلام الهی و ارتباط با امام زمان(عج) که همانا ارتباط با اولیا و انبیا است،می‌شود.

با این قرائت‌ها هر روز خانواده‌های شهدا و ایثارگران یک هدیه به امام زمان(عج) می‌دهند و آنوقت شب قدر که تقدیرات به امضای ایشان می‌رسد، ایشان با شما چه می‌کنند، این اجر بسیاری برای شما به همراه دارد.

وی در پایان گفت: خداوند شما را در این مسیر خدمت به خاندان شهدا و ایثارگران موفق بدارد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز گزارشی از اقدامات این بنیاد در یک سال اخیر ارائه کرد.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها