کد خبر: 238418
تاریخ انتشار :

«پنجره باز» فیلم کوتاه شد/ اقتباسی با ترجمه علی مصفا

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز افشین رضایی کارگردان فیلم کوتاه «پنجره باز» درباره این اثر ۱۰ دقیقه ای به خبرنگار مهر گفت: فیلم کوتاه «پنجره باز» عنوان داستانی به همین نام نوشته هکتور هیو مونرو (ساکی) است که علی مصفا این داستان کوتاه را ترجمه کرده بود و ساخت آن را به من پیشنهاد کرد.
وی ادامه داد: بعد از خواندن این داستان متوجه جذابیت های آن شدم و مشورت هایی با علی مصفا برای کارگردانی انجام شد و او در نهایت لطف کرد و تهیه کنندگی فیلم کوتاه «پنجره باز» را به عهده گرفت.
رضایی درباره داستان فیلم کوتاه «پنجره باز» گفت: این فیلم داستان مردی کم حوصله است که در شهری شلوغ زندگی می کند و از دود، ترافیک و شلوغی زندگی شهرنشینی خسته شده است. او به پیشنهاد خواهر خود از شهر بیرون می رود و در خانه ای ویلایی که متعلق به دوست خواهرش است زندگی می کند. مرد در آن خانه با حوادث عجیب و غریبی مواجه می شود.
فیلم کوتاه پنجره
این فیلمساز که به عنوان دستیار کارگردان با فیلمسازانی چون مهدی فخیم زاده، کیومرث پوراحمد، رفیع پیتز ، صفی یزدانیان همکاری داشته است، متذکر شد: فیلم کوتاه «پنجره باز» تاثیر دروغگویی بر زندگی افراد را بیان می کند و ماجراهایی که مرد با آن مواجه می شود نیز ریشه در دروغگویی دارد.
کارگردان فیلم کوتاه «یکی از آن بالا تو را می بیند» با اشاره به این مطلب که فیلم کوتاه ظرفیت اقتباس ادبی را نیز دارد، گفت: تجربه نشان داده که داستان های کوتاه ظرفیت تبدیل شدن به فیلم های کوتاه را دارند.
افشین رضایی در پایان به تدوین و صداگذاری این فیلم کوتاه اشاره کرد و گفت: تدوین و صداگذاری توسط فردین صاحب الزمانی در حال انجام است و تا آخر هفته پایان خواهد یافت.
آیدین بهنامیان، سونیا اِسپهرُم، سهی بانو ذوالقدر، رها زحمتکش، بهاران بنی احمدی، علی فیـروز، سالار دریامج، مهرداد زحمتکش از جمله بازیگران این فیلم کوتاه هستند.
منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها