کد خبر: 258367
تاریخ انتشار :

نظر سعید آقاخانی درباره عطاران، تنابنده و مدیری/ دلم برای ساعت خوش تنگ شده است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، سعید آقاخانی که با بازی در فیلم « خداحافظی طولانی » توانست سیمرغ بلورین جشنواره فیلم سال گذشته را به دست بیاورد این روزها شاهد اکران این فیلم است.

او در گفت ‌ وگو با روزنامه اعتماد اگرچه درباره این فیلم به تفضیل سخن گفته اما بخشی از صحبت ‌ های او به سابقه کاری ‌ اش در تلویزیون برمی ‌ گردد. روزهایی که در « ساعت خوش » بازی می ‌ کرد.

او درباره « ساعت خوش »‌ گفته است : « دلم برایش تنگ شده است. وقتی به آن فکر می ‌ کنم فضای دوست ‌ داشتنیی بود. دلم برای آن فضا تنگ می ‌ شود ولی راستش را بخواهید الان احساس می ‌ کنم که دیگر روحیه ‌ اش را ندارم. الان هم دوست دارم کار کمدی انجام بدهم اما نه به آن سبک و سیاق چون دیگر در حال و فضایش نیستم. انگار اتفاق ‌ هایی در وجودم افتاده که اگر بخواهم برگردم آن کارها را انجام دهم یا حتی جلوتر از آن کارهای شبیه به آن را انجام دهم، حس می ‌ کنم نمی ‌ توانم. »

او در پاسخ به این پرسش که نظرش درباره رضا عطاران، مهران مدیری و محسن تنابنده چیست نیز گفته است : « هر کارهای ‌ شان درجه یک است. سال ‌ هاست که رضا عطاران و مهران مدیری کار می ‌ کنند و ۲۰ سال است که مردم برای کارهای آنها سر و دست می ‌ شکنند و این نشان می ‌ دهد که کارهایش خوب است. مهران مدیری کسی است که مردم در تلویزیون منتظر کارهایش هستند و حتی اگر کار بد هم انجام دهد مردم به سرعت فراموش می ‌ کنند چون کارهایش در فضایی که دارد درچه یک است و این نشان می ‌ دهد مردم دوستش دارند و من هم کارهای ‌ شان را دوست دارم. »

او که خود سابقه کارگردانی سریال ‌ های تلویزیونی را دارد درباره جنس طنز این سه نفر نیز می ‌ گوید : « رضا و محسن جنس طنزشان شبیه هم است. رضا یک کاراکتر بی ‌ خیال و شل و وارفته ‌ ای از خودش ساخته که مردم این کاراکتر را دوست دارند و رسیدن به این سابقه کار طنزش کمتر است اما محسن هم فوق ‌ العاده خلاق و درجه یک است. مثلا موقعیت ‌ های بی ‌ نظیری که در پایتخت ایجاد و خیلی کاراکترهای خوبی خلق کرده است. مهران مدیری هم هر کاری می ‌ سازد به حدی تیپ ‌ های جذابی دارد که مردم شیفته آن می ‌ شوند. »

منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها