کد خبر: 625808
تاریخ انتشار :

با همسر مالک سریال زخم کاری آشنا شوید

نام جواد عزتی ، بازیگر مشهور و محبوب ایرانی، این روزها با سریال زخم کاری ساخته ی محمدحسین مهدویان بار دیگر بر سر زبان ها افتاده است، سریالی که عزتی در آن یکی از نقش های اصلی داستان یعنی مالک مالکی را برعهده دارد. در ادامه با این بازیگر بیشتر آشنا خواهیم شد.

با همسر مالک سریال زخم کاری آشنا شوید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش سایت خبرآزاد، جواد عزتی متولد سال ۱۳۶۰ در تهران و فارغ التحصیل رشته ی تئاتر از دانشگاه سوره است.

مالک سریال زخم کاری  بازیگری را از تئاتر آغاز کرد و سپس در سال ۸۱ با سریال تلویزیونی قصه های شبانه ، ساخته ی سعید آقاخانی برای اولین بار بازی در برابر دوربین را تجربه کرد. اولین حضور سینمایی عزتی در سال ۸۷ با بازی در یکی از نقش های فرعی فیلم طلا و مس به کارگردانی همایون اسعدیان رقم خورد.

جواد عزتی طی سال های بعدی نقش های کمدی زیادی در سینما و تلویزیون بازی کرد که شهرت و محبوبیت زیادی برای او به دنبال داشت و همین امر سبب شد او به عنوان یک بازیگر کمدی شناخته شود.

یکی از به یادماندنی ترین نقش های کمدی جواد عزتی «بابا اِتی» در سریال قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری بود که طرفداران زیادی پیدا کرد.

مالک سریال زخم کاری در فیلم جدید

فیلم آینه بغل به کارگردانی منوچهر هادی محصول سال ۹۶ که جواد عزتی یکی از نقش‌ های اصلی آن را برعهده داشت، در سه روز اول فروش خود توانست به فروش یک میلیارد و دویست میلیون تومانی دست یابد و رکورد فروش فیلم‌ های فروشنده و ساعت پنج عصر را بشکند. این اتفاق در کنار میزان فروش دیگر فیلم عزتی در همان سال یعنی اکسیدان ساخته ی حامد محمدی، جواد عزتی را تبدیل به پولساز ترین بازیگر سینمای ایران در سال ۹۶ کرد.

جواد عزتی گرچه بیشتر به عنوان یک بازیگر کمدی شناخته می شود اما او نقش های جدی زیادی هم ایفا کرده و نشان داده توانایی بازیگری او محدود به نقش های کمدی نیست.

بازی جواد عزتی در فیلم ماجرای نیمروز ، ساخته ی محمدحسین مهدویان در نقش صادق، یکی از اعضای تیم دستگاه اطلاعاتی کشور، تحسین بسیاری را به دنبال داشت و نقش آفرینی اش در فیلم تحسین شده ی شنای پروانه ، به کارگردانی محمد کارت هم بسیار مورد توجه قرار گرفت تا جایی که برخی نامزد نشدن او برای جایزه سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را عجیب می دانستند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها