کد خبر: 634488
تاریخ انتشار :

5 نکته مهم برای اقامت بهداشتی و راحت در مسافرخانه تهران

این روزها که همه جا صحبت از کرونا است هنگامی که بحث سفر پیش می‌آید بسیاری از افراد از ترس مبتلا شدن به این بیماری ترجیح می‌دهند سفر خود را لغو کنند.

5 نکته مهم برای اقامت بهداشتی و راحت در مسافرخانه تهران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 درست است که با سفر کردن احتمال ابتلا به کرونا ممکن است افزایش یابد اما در صورتی که سفر شما ضروری و کاری باشد کنسل کردن آن چندان منطقی نخواهد بود؛ با رعایت یکسری از موارد می‌توان سفر کرد و احتمال ابتلا به کرونا را کاهش داد. برای آنکه مطمئن شوید که اقامتگاه‌ها شما از نظر بهداشتی مورد اطمینان است یا خیر باید به یکسری از نکات توجه کرد. ما در این مقاله این نکات را برای شما بیان کرده‌ایم تا بتوانید در نهایت سلامت اقامت خود را در اقامتگاهی مانند مسافرخانه تهران رقم بزنید.

5 نکته مهم برای اقامت بهداشتی و راحت در مسافرخانه تهران

برای آنکه بتوانید اقامت خود را در مسافرخانه تهران به‌گونه‌ای بهداشتی و به دور از خطر کرونا داشته باشید باید به 5 نکته زیر توجه داشته باشید. این نکات عبارتست از

1-در مسافرخانه‌ای اقامت کنید که سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی داشته باشد

مسافرخانه انتخابی شما باید توالت و حمام اختصاصی داشته باشد. این‌گونه مکان‌ها در مسافرخانه تهران در صورت اشتراکی بودن به دلیل رفت و آمد زیاد افراد، احتمال ابتلا به کرونا را افزایش می‌دهند.

2-اتاق‌ها روزانه ضدعفونی و نظافت شوند

بسیاری از اقامتگاه‌ها برای جذب بیشتر مشتری تنها به صورت شعاری تبلیغ می‌کنند که عمل ضدعفونی را انجام می‌دهند؛ در حالی که در واقعیت این کار را عملی نمی‌کنند. شما در هنگام انتخاب مسافر خانه تهران باید به این نکته توجه داشته باشید که حتما اتاق‌های آن به صورت روزانه با الکل ضدعفونی و با مواد شوینده مانند وایتکس تمیز شوند.

3-در اتاق مسافرخانه تهران باید لوازم بهداشتی موجود باشد

یکی از موارد مهمی که در هنگام رزرو کردن مسافرخانه تهران باید به آن توجه کنید این است که بررسی کنید که چه وسایل بهداشتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. یک مسافرخانه تهران با شرایط بهداشتی استاندارد باید وسایل زیر را داشته باشد:

  • لیوان شخصی
  • مایع دستشویی
  • مایع ضدعفونی‌کننده دست
  • ماسک
  • مایع ظرفشویی

4-تجهیزات خواب به صورت وکیوم شده باشند

وسایل خواب شما مانند ملافه، روبالشتی، پتو و روتختی در مسافرخانه تهران باید به صورت وکیوم و بسته‌‌بندی شده به شما تحویل داده شود. این حالت از تحویل به شما این اطمینان را می‌دهد که تجهیزات خواب مسافرخانه بعد از استفاده ضدعفونی و شسته‌ شده‌اند.

5-در اتاق‌ها تهویه مناسبی برقرار باشد

اتاق شما در مسافرخونه تهران باید تهویه مناسبی داشته باشد تا دائما هوا در آن رد و بدل شود و هوای اتاق تمیز شود. وجود پنجره یا دستگاه تهویه در اتاق مسافرخانه تهران به تهویه و پاکیزگی هوا کمک می‌کند.

چرا استفاده از سامانه آنلاین اسنپ روم برای مشتریان به صرفه است؟

اسنپ روم سامانه‌ای کاربردی برای افرادی است که می‌خواهند محل اقامت خود را ارزان، سریع و از درگاهی امن انتخاب کنند. در این سامانه انواع متنوعی از اقامتگاه‌ها در سراسر کشور به همراه اطلاعات دقیق و عکس برای مشتریان نمایش داده می‌شود. در صورتی که مشتریان برای رزرو خود مشکل یا سوالی داشته باشند می‌توانند از پشتیبانی شبانه‌روزی این سامانه کمک بگیرند. این سامانه خدمات زیر را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد:

1031

رایگان بودن کنسلی رزرو

ممکن است در شرایطی به دلایل غیر‌قابل پیش‌بینی سفرتان لغو شود و بخواهید رزرو مسافرخانه خود را کنسل کنید. در چنین حالتی این کنسلی بدون نیاز به پرداخت هزینه انجام می‌شود و رایگان است.

بهداشتی بودن اتاق‌ها

این روزها شرایط کرونا در کشور به‌گونه‌ای است که برای انتخاب اقامتگاه باید بیش از همه چیز به نظافت و بهداشت آن توجه کرد. کلیه اقامتگاه‌هایی که از طرف این سامانه معرفی می‌شوند ملزم به رعایت بهداشت و ضدعفونی روزانه اتاق‌ها هستند. وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا بر وضعیت بهداشت اقامتگاه‌ها نظارت ویژه‌ای دارند تا همواره سلامت مسافران حفظ شود. از جمله خدمات بهداشتی دیگر اسنپ روم این است که در لحظه ورود یک پک شخصی بهداشتی به مسافران اهدا می‌کند.

رزرو آسان و امن از طریق اپ، سوپر اپ و سایت

با استفاده از این سامانه فرایند رزرو مسافرخانه تهران و سایر شهرها را به آسانی می‌توان از طریق اپ، سوپراپ و سایت اسنپ روم و اپ آسان پرداخت انجام داد. فرایند رزرو تنها با وارد کردن اطلاعاتی مانند مقصد، تاریخ ورود و خروج و پرداخت آنلاین امکان‌پذیر است.

ارائه گلچینی از مسافرخانه‌ها با امکانات کافی و مناسب‌ترین قیمت

مسافرخانه‌هایی که در این سامانه معرفی می‌شوند از نظر امکانات قابل قبول هستند و آسایش مسافران را تامین می‌کنند. این مسافرخانه‌ها از قیمت ارزانی نیز برخوردارند و جزء مسافرخانه ارزان تهران محسوب می‌شوند تا مسافران بتوانند یک سفر اقتصادی راحت را تجربه کنند. قیمت اقامتگاه‌ها در این سامانه نسبت به سایر سامانه‌ها قیمتی حداقل 20 هزار تومان ارزان‌تر دارد.

کلام آخر

اکنون در شرایطی به سر می‌بریم که حفظ سلامتی در سفر از اهمیت بالایی برخوردار است. بخش زیادی از سلامت شما در سفر وابسته به شرایط بهداشتی اقامتگاهتان خواهد بود. به‌طور مثال اگر می‌خواهید در مسافرخانه تهران اقامت داشته باشید باید به وضعیت بهداشتی سرویس بهداشتی و حمام آن توجه کنید. سرویس بهداشتی و حمام باید برای هر اتاق به صورت اختصاصی در دسترس باشند. تجهیزات خواب و محیط اتاق‌ها در یک مسافرخانه تهران باید روزانه ضدعفونی و تمیز شوند. وجود فن و پنجره برای تهویه اتاق‌های مسافرخانه الزامی است.

اگر شما بخواهید در مسافرخانه تهران اقامت داشته باشید برای حفظ سلامت خود به کدام یک از نکات بهداشتی توجه می‌کنید؟

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها