کد خبر: 641836
تاریخ انتشار :

عذرخواهی مجدد بهاره رهنما از مردم ایران

بهاره رهنما می‌گوید اگر آن‌چه او گفته و به گفته خودش موجب هجمه‌های اخیر به او شده است، اسباب رنجش خاطر کسی را فراهم آورده، عذرخواهی می‌کند.

عذرخواهی مجدد بهاره رهنما از مردم ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بهاره رهنما به تازگی به کیش سفر کرده است بهاره رهنما (زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲) بازیگر در اراک متولد شد. او دختر پروین قائم مقامی بازیگر سینما است. همسر پیشین بهاره رهنما پیمان قاسم خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد. بهاره رهنما پس از جدایی از قاسم خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد فیگور مستانه ای بهاره رهنما در جزیره زیبا کیش را می توانید در این خبر مشاهده فرمائید

بهاره رهنما، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر بابت گفتن آن‌چه به گفته خودش موجب هجمه‌های اخیر به او شده است، عذرخواهی کرد

او در چالشی با عنوان «#چالش_بهترینت_شو» در استوری اینستاگرامش می‌گوید: «من باید مسئولیت اشتباهات خودم را بپذیرم، هر آدمی باید این‌گونه باشد. بخش زیادی از آن اشتباهات ممکن است بر اثر سهل‌انگاری و سهوا باشد یا چیزی را بی‌موقع گفته باشیم. از خودم شروع می‌کنم، اگر برای هجمه‌هایی که اخیرا بر من واد شده است، بخواهیم از جریان‌ها و افرادی که به نفع‌شان بود صرف نظر کنیم، اگر باعث رنجش آدم‌ها شده است برای منی که انقدر مردم خوب کشورم را دوست دارم خیلی مهم است که این جا در راستای همین چالش بگویم که من عذرخواهی می‌کنم.»

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها