کد خبر: 643111
تاریخ انتشار :

سحر قریشی بازیگر معروف را زد

سحر قریشی در مصاحبه ای از کتکاری با بازیگر معروف گفت.

سحر قریشی بازیگر معروف را زد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سحر قریشی در این خبر از کتکاری هایش با بازیگران زن گفت.تصاویر جدید سحر قریشی در تولد 34 سالگیش.سحر قریشی متولد  ۶ دی ۱۳۶۶ است.سحر قریشی با بازی در سریال دلنوازان به شهرت رسید.سحر قریشی در فضای مجازی حواشی زیادی دارد. 

​سحر قریشی زاده 6 دی ماتهران 1366 در تهران است .  اطلاعاتی که موجود است نشان می دهد وی دیپلم دارد ، اینکه ادامه تحصیل داده یا خیر اطلاعات چندانی در دسترس نیست البته خودش بر داشتن دیپلم تاکید میکند

 مادر سحر قریشی ندا افشار است که وی را در زمینه هنر تشویق میکرده ،  اعضای خانواده سحر قریشی ۳ نفر هستند. او در خانواده ای کم جمعیت بزرگ شده است و تک دختر  خانواده است ، یک برادر دارد به نام سپهر قریشی که رابطه خیلی عاطفی و خوبی با سحر دارد.

همسر اول سحر قریشی ، مهران اخوان ذاکری بوده که حمایت کننده او در بازیگری بوده است و در مصاحبه پایانی خود گفت به چه دلیلی می خواهد سحر قریشی را طلاق بدهد. او در مصاحبه اش گفت :

سحر همیشه مرا به عنوان مشوق خود یاد کرده است و در مصاحبه های مختلف گفته است که اگر همسرم راضی نباشد دیگر بازیگری نمی کنم و آنرا کنار می گذارم ، بازیگری اگر بخواهد به زندگی خصوصی ام لطمه بزند آنرا کنار خواهم گذاشت.

من دیگر دوست ندارم سحر بازیگری را ادامه دهد . وقتی سریال دلنوزان پخش شد سحر خیلی مشهور شد و رفتارش کم کم تغییر کرد و در حال حاضر شش ماهی می شود که از همسرم هیچ خبری ندارم.

در دادگاه از او شکایت کردم تا جلوی کارش را بگیرم ، اما چون خودم اجازه کار به او داده ام تقاضایم برای ممنوع الکار شدنش رد شد. من از نظر شرعی راضی نیستم همسرم این کار را ادامه دهد.

تقریبا اکثرا تهیه کنندگان با شنیدن عدم رضایت من از سحر در فیلم هایشان استفاده نکردند و حق را به من دادند. 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها