کد خبر: 644446
تاریخ انتشار :

جشن تولد مهدی قائدی در امارات

همسر مهدی قایدی با انشتار عکسی از تولد اول مهدی قایدی در برج خلیفه رونمایی کرد.

جشن تولد مهدی قائدی در امارات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی که این روزها با حرکات و رفتارش تبدیل  شده به بلاگری که بسیار در فضای مجازی معروف شده است بر همسرش مهدی قائدی هم تاثیر کرد و مهدی قائدی نیز در عکس هایش از علامت چشم نظر استفاده کرد. ستاره معصومی به لطف شوهر جوانش مهدی قایدی این روزها زندگی لوکس و مرفهی را تجربه می کند .

بیوگرافی مهدی قائدی

کوتاه‌قامت با ۱۶۷ سانتی‌متر قد، اما یک استعداد بزرگ. این بازیکن ۲۲ ساله شگفت‌انگیز که ۸ بازی ملی هم برای تیم ملی ایران در کارنامه دارد، فصل قبل در صدر جدول بهترین گلسازان لیگ برتر ایران قرار گرفت و می‌تواند تحرک را به خط حمله این تیم اضافه کند و باعث شود روند گلزنی در تیم اسکاتلندی تغییر کند.

باید دید بازیکن ایرانی در فصل زمستان چه تصمیمی خواهد گرفت و حاضر به رفتن به فوتبال اروپا است یا در شباب الاهلی باقی خواهد ماند.

 مهدی قایدی متولد 14 آذر است و از همین رو ستاره معصومی همسر مهدی قایدی برای او چند روز پیش در فضای باز برج العرب جشنی به پا کرد.

مهدی قایدی از زمان حضور در امارات درگیر زندگی لاکچری و پرحاشیه‌ای شده است. هفته‌ای نیست که از زندگی و حواشی مهدی قایدی و همسرش در فضای مجازی چیزی دیده نشود.

تولد مهدی قایدی به تراس برج العرب ختم نشده و چند روز بعد بازهم ستاره معصومی عکسی از تولد مهدی قایدی در یکی از گرانترین اتاق های لاکچری ترین هتل دبی منتشر کرد که نشان می دهد مراسم تولد کماکان ادامه دارد.

 

جشن-تولد-مهدی-قایدی-دشداشه-8133

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها