کد خبر: 649540
تاریخ انتشار :

افشاگری بهاره رهنما از ازدواج دومش | دلیل طلاق بهاره رهنما مشخص شد!

به تازگی بهاره رهنما از همسر دوم خود امیر خسرو عباسی نیز جدا شده است. در کلیپی بهاره رهنما اعلام کرده که پدرش به شدت با ازدواج دوم این بازیگر مخالف بوده است؛ در ادامه جزئیات صحبت های او را در کلیپ مشاهده خواهیم کرد.

افشاگری بهاره رهنما از ازدواج دومش | دلیل طلاق بهاره رهنما مشخص شد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بهاره رهنما در خانوده ای هنرمند به دنیا آمده است. پدر بهاره رهنما پروین قائم مقامی بازیگر سینما است. بهاره رهنما دو ازدواج نا موفق داشته است.  بهاره رهنما پس از جدایی از قاسم خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. به تازگی بهاره رهنما از همسر دوم خود امیر خسرو عباسی نیز جدا شده است. در کلیپی بهاره رهنما اعلام کرده که پدرش به شدت با ازدواج دوم این بازیگر مخالف بوده است؛ در ادامه جزئیات صحبت های او را در کلیپ مشاهده خواهیم کرد.

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در اراک بازیگر ، فیلمنامه نویس و نویسنده کتاب است.فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز داردبهاره رهنما در روستای هزاوه اراک بعنوان فرزند دوم به دنیا آمد ، یک خواهر بزرگتر بنام بهانه متولد 1343 و یک برادر دوقلو بنام رهام دارد که دکتر می باشد.پدرش مرحوم جلال رهنما تاجر و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد.بهاره رهنما در سال 1354 وقتی 2 ساله بود با خانواده از اراک به تهران نقل مکان کردند اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران را ترک و به انگلستان رفتند.طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها