کد خبر: 649601
تاریخ انتشار :

مهراوه شریفی نیا ازدواج کرد ؟ | مهراوه شریفی نیا در کنار آقا بازیگر

مهراوه شریفی نیا عکسی از خودش در کنار حامد بهداد منتشر کرده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است.

مهراوه شریفی نیا ازدواج کرد ؟ | مهراوه شریفی نیا در کنار آقا بازیگر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مهراوه شریفی نیا اخیرا در یک مسابقه استعداد یابی جز داوران است .در یکی از قسمتهای این برنامه مهراوه شریفی نیا با بقیه داورها از جمله علیرضا عصار بحثش می شود. مهراوه شریفی نیا در برنامه خندوانه شرکت کرد و در این قسمت به درخواست رامبد جوان به خواهرش زنگ زد و حرف هایی بین آنها رد و بدل شد که در ادامه خواهید دید. مهراوه شریفی نیا اخیرا بسیار کم کار شده است .مهراوه شریفی نیا بر خلاف سایر بازیگران کمتر درگیر شبکه خانگی شده است. مهراوه شریفی نیا فرزند محمد رضا شریفی نیا است. مهراوه شریفی نیا در یک خانواده هنری متولد شده است .مهراوه شریفی نیا در دبیرستان در رشته ریاضی و فیزیک دیپلم خود را گرفته است و فارغ‌ التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه هنر تهران می باشد.

مهراوه شریفی نیا

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا در 29 فروردین ماه 1360 در تهران متولد شد. او دیپلم ریاضی-فیزیک دارد و مشغول تحصیل در رشته موسیقی در دانشگاه هنر تهران می باشد و ساز تخصصی او پیانو است. شریفی نیا یک ترم در رشته کارگردانی سینما درس خواند اما از ادامه تحصیل در این رشته انصراف داد. او در پروژه «شاخه گلی برای دبورا» دستیار کارگردان ضیاءالدین دری بود.

او فرزند محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان است و خواهر بزرگتر ملیکا شریفی نیا (بازیگر و نقاش) است. مهراوه یک پرسپولیسی دو آتیشه است، بانوی پرسپولیسی که در جنگ زرگری و کر ی خانی با استقلالی ها همیشه پیشتاز بوده و هر استقلالی جرات کل کل با او را ندارد. مهراوه در فضای مجازی هم از فعالان جنبش سایبری سرخ علیه آبی هاست.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها