کد خبر: 649654
تاریخ انتشار :

امین حیایی در عصر جدید شوکه شد | سورپرایز امین حیایی در برنامه تلویزیونی

امین حیایی هم بازی سابقش در یک فیلم را در عصر جدید باردیگر دید.

امین حیایی در عصر جدید شوکه شد | سورپرایز امین حیایی در برنامه تلویزیونی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون ایران این روزها در برنامه عصر جدید به عنوان داور فعالیت دارد. امین حیایی یکی از جذابیت های این برنامه به شمار می‌رود. امین حیایی در این مدت صحنه های ماندگاری در برنامه داشته است. یکی از این صحنه ها جالب امین حیایی به رویاریی او با همبازی سابقش برمی‌گردد. امین حیایی مکالمه‌ای جالب با این کودک می کند که می‌توانید در زیر ویدئو آن را ببینید.

امین حیایی در برنامه عصر جدید اعلام کرد: ژاله صامتی نقش همسر صیغه‌ایم را بازی کرده!

درخونگاه فیلمی به کارگردانی سیاوش اسعدی، نویسندگی نیما نادری و سیاوش اسعدی و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم در سال ۱۳۹۷ در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده است.

داستان

رضا با بازی امین حیایی پس از هشت سال کار کردن از ژاپن بر‌می‌گردد. سال 1370. محله درخونگاه. خانواده فقیر و آشفته. رضا از ژاپن پول زیادی فرستاده است و حالا با زخم‌هایی بر جسم و روح برگشته که با آنها خانه و محله را بسازد. آقایی کند. میخواهد ارباب باشد. برادر دوقلوی رضا، مهدی جزء مفقودین جنگ است و سه سال پس از پایان جنگ هنوز خبری از او نیست. رضا که می‌آید همه چیز دگرگون می‌شود. او پی پول‌هایش هست و انگار اتفاقی برای آنها افتاده. تا پایان فیلم یکی یکی رازهای مگو فاش می‌شود. خبری از پول نیست. و رضا دوباره می‌رود...

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها