کد خبر: 649822
تاریخ انتشار :

اشکان خطیبی ایران را ترک کرد | خداحافظی دردناک اشکان خطیبی با مردم

اشکان خطیبی در سریال خاتون ایفای نقش می کرد؛ فیلم برداری این فیلم به پایان رسیده است و این بازیگر در کلیپی اتمام فیلم برداری خاتون را اطلاع رسانی کرده است و با مردم و عوامل فیلم خداحافظی کرده است. این فیلم خداحافظی باعث شده تا شایعاتی در رابطه با خروج این بازیگر از بازیگری و کشور به وجود بیاید. در ادامه این کلیپ را با هم مشاهده خواهیم کرد.

اشکان خطیبی ایران را ترک کرد | خداحافظی دردناک اشکان خطیبی با مردم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اشکان خطیبی از هنرمندان نامی کشور است. اشکان خطیبی در حوزه های مختلف بازیگری، خوانندگی، مجری گری و همچنین کارگردانی دستی بر هنر دارد. اشکان خطیبی که در مهر ماه سال 58 در تهران متولد شده؛ دو ازدواج داشته است. در حال حاضر اشکان خطیبی با آناهیتا درگاهی زندگی مشترک و موفقی دارند. اشکان خطیبی در سریال خاتون ایفای نقش می کرد؛ فیلم برداری این فیلم به پایان رسیده است و این بازیگر در کلیپی اتمام فیلم برداری خاتون را اطلاع رسانی کرده است و با مردم و عوامل فیلم خداحافظی کرده است. این فیلم خداحافظی باعث شده تا شایعاتی در رابطه با خروج این بازیگر از بازیگری و کشور به وجود بیاید. در ادامه این کلیپ را با هم مشاهده خواهیم کرد.

بیوگرافی اشکان خطیبی

اشکان خطیبی (زادهٔ ۱۹ مهر ۱۳۵۸) بازیگر، خواننده، مجری و کارگردان ایرانی است. او تحصیلات را تا مقطع کارشناسی تئاتر از دانشکدهٔ هنر و معماری دانشگاه آزاد ادامه داده‌است. در سال ۱۳۷۹ به همراه بابک سعیدی یک گروه موسیقی به نام آپولون داشته‌اند که راک ایرانی می‌زدند اما از گروه جدا شد. وی پیانو، گیتار و گاهی نیز ساز دهنی می‌زند. او به غیر از موسیقی و بازیگری گاهی نمایش‌نامه‌های انگلیسی را هم به فارسی ترجمه می‌کند و مدیرگروه موسیقی ترافیک نیز هست.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها