کد خبر: 706890
تاریخ انتشار :

دکتر سید قاسم ناظمی در مصاحبه با رادیو گفت و گو:

باید از هنر و فرهنگ جهت حمایت از مردم غزه استفاده کرد

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آنکارا اظهار داشت : حمایت همه جانبه از ملت فلسطین، به معنای استفاده از همه ابزارها و زمینه ها در پیشبرد این حمایت مقدس است.

باید از هنر و فرهنگ جهت حمایت از مردم غزه استفاده کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دکتر سید قاسم ناظمی در مصاحبه با رادیو گفت و گو اظهار داشت : "امسال مراسم روز قدس در جای جای دنیا از جمله آنکارا با گستردگی و عمق بیشتری برگزار شد. در پایتخت ترکیه، شاهد برگزاری دومین نشست "وحدت در سایه قدس"بودیم .اولین نشست، سال گذشته برگزار شد اما امسال، متعاقب جنایات رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه، شاهد حضور گسترده و پررنگ اهالی فرهنگ، سیاست و رسانه در این نشست بودیم. ما بر این باوریم که مواجهه با رژیم اشغالگر قدس، باید به صورت همه جانبه و با استناد به همه ابزارها و روشهای ممکن صورت گیرد. در این میان، هنر و فرهنگ دو ظرفیت غیر قابل انکار و بزرگ هستند."

رایزن فرهنگی ایران در ترکیه افزود: " زبان فرهنگ و هنر، لطیف و گویاست و می تواند در سطح جهانی روایتگر واقعیاتی باشد که پیرامون ما رخ می دهد. این قاعده در خصوص فلسطین و جنگ غزه نیز صدق می کند. اساسا ادبیات پایداری بر همین مبنا در فلسطین و منطقه ما شکل گرفته و شاهد غنای آن با گذشت زمان بوده و هستیم."

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها