کد خبر: 170946
تاریخ انتشار :

واکنش بدنساز پرسپوليس به صحبت‌هاي درخشان

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ، محمدرضا مولایی مربی بدنساز پرسپولیس در مربیگری دایی اظهار داشت، بعد از بازی شب گذشته پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان متوجه شدم که آقای درخشان مدعی شده پرسپولیس مشکل بدنی دارد، سوال من از ایشان این است که مگر شما بازی پرسپولیس و تراکتورسازی را تماشا نکردید؟ چطور در آن بازی که تیم بیش از 8-7 موقعیت داشت تیم مشکل بدنی نداشت؟ من فکر نمی‌کنم درخشان بتواند در بحث بدنسازی وارد شود چون علم این موضوع را ندارد.
وی افزود: اگر این تیم مشکل بدنی داشت هدایتش را قبول نمی‌کرد.من تصور نمی‌کنم درخشان در بحث بدنسازی دانشش بیشتر از دایی باشد. دایی با خیلی از مربیان بزرگ دنیا کار کرده و به خوبی می‌داند که یک تیم از لحاظ بدنی چه شرایطی داشته باشد.اگر حمید درخشان مدعی است پرسپولیس از قبل مشکل بدنی دارد نباید به این تیم می‌آمد چون بعید است در طول فصل بتواند بدنسازی کند که این تیم آماده شود.
مولایی در ادامه تاکید کرد: زمانی که ما با پرسپولیس شروع کردیم به دایی برنامه دادیم و همه چیز مکتوب در اختیار وی بود. ما که خودمان سر خود این کار را نکردیم؟حتما آقای درخشان بازی با تراکتورسازی را تماشا نکرده که می‌گوید این تیم مشکل بدنی دارد چون تیم که از این لحاظ مشکل داشته باشد نمی‌تواند بیش از 8-7 موقعیت روی دروازه حریف خلق کند. شما دیدید افشین اسماعیل زاده از دو قدمی توپ را به تیر دروازه زد و در آن بازی کلی موقعیت دیگر ما از دست رفت پس نباید بی دلیل بگویند این تیم مشکل بدنی دارد.
مربی بدنساز سابق پرسپولیس در ادامه گفت و گو با فارس با انتقاد از رفتاری که با علی دایی شد گفت:من فکر می‌کنم برای اولین بار نیست که چنین اتفاقاتی در فوتبال ما رخ می دهد‏، من 10 سال است در لیگ برتر مربیگری می‌کنم اما تا به حال چنین اتفاقاتی ندیده بودم.من هرگز ندیدم 2 سرمربی در محل تمرین باشند، زمانی که کرانچار در پرسپولیس بود من هم با او کار می‌کردم، وقتی دایی جانشین او شد خیلی قشنگ برای این دو مراسم تودیع و معارفه برگزار کردند و کوچکترین دلخوری هم پیش نیامد.
وی تاکید کرد:فکر می‌کنم کسانی که به مسئولان پرسپولیس مشورت دادند آنها را خوب راهنمایی نکردند. رفتار با علی دایی اصلا درست نبود چون او برند فوتبال ایران است.ما استاد خرابکاری و اسطوره کشی هستیم ولی یادتان باشد زمانی که بلاتر به ایران آمد در فرودگاه فقط به دنبال علی دایی بود و تنها او را می‌شناخت.فکر می‌کنم این نحو برخورد با یکی از محبوب ترین بازیکنان و مربیان ایران اصلا درست نبود.
وی در پایان در خصوص اینکه تکلیف مطالباتش از پرسپولیس چه می‌شود گفت: ما که از ابتدای فصل یک ریال هم نگرفتیم ولی قرار شده با ما تماس بگیرند و تکلیف این موضوع را روشن کنند.
منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها