کد خبر: 172206
تاریخ انتشار :

هميشه عاشق استقلالم اما مي‌بريم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ، مهاجم تکنيکي قرمزپوشان اهوازي که سابقه کاپيتاني در استقلال را هم در کارنامه دارد از انگيزه‌هايش براي ديدار اين هفته تيمش مقابل آبي‌پوشان مي‌گويد.
شريفات در مورد اين بازي اينطور توضيح مي دهد: استقلال تيمي بوده که هميشه عاشقش بودم و خاطرات خوبي هم به همراه اين داشتم. اما اکنون پيراهن فولاد بر تن من است و مطمئنا تمام تلاشم را براي موفقيت تيم خودم مي‌کنم و اگر فرصتي داشته باشم به سادگي از آن نمي‌گذرم و گل مي‌زنم.
وي ادامه داد: بازي سختي خواهيم داشت و هر دو تيم در اين فصل مدعي قهرماني هستند. در حال حاضر فاصله زيادي با صدر جدول نداريم و به دنبال اين هستيم با کسب سه امتياز ديدار مقابل استقلال خودمان را به صدر نزديک‌تر کنيم.
شريفات در مورد بازي در استاديوم آزادي و ميزباني استقلالي‌ها هم گفت: استقلال ميزبان است اما فولاد هميشه بازي‌هاي خوبي مقابل اين تيم داشته و نتيجه هم گرفته است. ما با تمرکز زيادي وارد زمين مي‌شويم و اميدوارم دست پر خارج شويم.
وي در ادامه در مورد شناخت نقاط ضعف و قوت حريف اينطور توضيح داد: به طور حتم آقاي قلعه نويي از تيم ما شناخت خوبي دارد و اين مساله در تيم ما هم وجود دارد و با آگاهي کامل به مصاف استقلال مي‌رويم. استقلال در کارهاي هجومي به طور حتم يکي از بهترين تيم‌هاي ايران است و البته نقاط ضعفي هم دارد که تلاش مي‌کنيم از آن استفاده کنيم.
شريفات در پايان در مورد شانس گلزني‌اش در اين ديدار و شادي گلش گفت: تمام تلاشم اين است که تيمم موفق شود و همانطور که گفتم از شانسم هم نمي‌گذرم. اگر موفق شدم به خاطر احترام به هواداران استقلال که هميشه به من لطف داشتند شادي نمي‌کنم.
منبع: ورزش سه

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها