کد خبر: 181677
تاریخ انتشار :

پیروزی چلسی و سیتی/ فرار آرسنال از شکست خانگی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز هفته هشتم لیگ برتر انگلیس با برگزاری چند دیدار آغاز شد. منچسترسیتی در اولین دیدار به مصاف تاتنهام رفت و با نتیجه 4 بر یک صاحب برتری شد.

میزبان بازی را هجومی آغاز کرد و این سرخیو آگوئرو بود که در دقیقه 13، قفل دروازه حریف را شکست. اما این برتری چندان پایدار نبود و تاتنهام توسط کریستین اریکسن، در دقیقه 15 کار را به تساوی کشید. اشتباه فرناندو، توپ را نصیب بازیکنان حریف کرد و همکاری لاملا و سولدادو، یک موقعیت خوب را برای ستاره دانمارکی ایجاد کرد و او هم دروازه هارت را به زیبایی باز کرد. لمپارد که پاس گل اول را برای آگوئرو فراهم کرده بود یک پنالتی هم برای تیمش گرفت تا آگوئرو گل دوم را نیز به ثمر برساند.

البته لمپارد در ادامه مصدوم شد و زمین مسابقه را ترک کرد. در نیمه دوم مهاجم آرژانتینی سیتی موفق شد دو بار دیگر برای تیمش گلزنی کند تا این دیدار با برتری 4 بر یک میزبان به پایان برسد. البته در این دیدار دو تیم یک ضربه پنالتی را هم از دست دادند.

چلسی نیز در ادامه روند خوب خود موفق شد کریستال پالاس را بدون دیگو کاستای مصدوم با نتیجه 3 بر یک شکست دهد. اسکار برزیلی در نیمه نخست روی یک ضربه ایستگاهی و سسک فابرگاس در نیمه دوم به زیبایی روی پاس اسکار برای شاگردان مورینیو گلزنی کردند و تک گل حریف را نیز فریز کمپل در دقیقه 91 به ثمر رساند. این دیدار دو اخراجی در نیمه نخست داشت. آسپلی‌کوئتا از چلسی و دلاینی از کریستال پالاس از زمین مسابقه اخراج شدند.

آرسنال نیز در خانه به دیدار هال سیتی رفت و در حالی که تا دقایق پایانی از حریف خود عقب بود به تساوی 2 بر 2 رسید. آلکسیس و ولبک برای توپچی های لندن در این دیدار گلزنی کردند. در یک دیدار پرگل نیز ساوت‌همپتون موفق شد با 8 گل ساندرلند را شکست دهد.

در جدول رده بندی چلسی با 22 امتیاز در صدر قرار دارد و منچستر‌سیتی با 17 امتیاز دوم است.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها