کد خبر: 203943
تاریخ انتشار :

ايرماتوف يکي از 3 داور برتر دنياست

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ، حسین عسگری درباره عملکرد گروه داوری ایران در بازی کویت و کره جنوبی اظهار داشت: با توجه به اینکه فغانی و کمک هایش در این دو دیدار عملکرد خوبی داشتند، کمیته برگزاری داوران قضاوت بازی سوم که بسیار حساس است را بر عهده گروه داوری ایرانی گذاشته است. یقینا عملکرد خوب فغانی، سخندان و ابوالفضلی باعث شده تا دیدار حساس ژاپن و عراق قضاوت کنند.
وی در ادامه درباره عملکرد داور دیدار ایران و بحرین گفت: قضاوت این بازی چندان مشکلی نداشت اما حداقل دو مورد را مشاهده کردیم که کمک داور دوم به اشتباه در محاسبات خود پرچم آفساید را بالا برد و داور به طبعیت از کمک خود در دو صحنه، آفساید اعلام کرد اما اشتباهاتی که بر روی نتیجه بازی اثر بگذارد، وجود نداشت.
رئیس دپارتمان داوری درباره گروه داوری که بازی فردا پنجشنبه 25 دیماه ایران و قطر را قضاوت می کنند گفت: روشن ایرماتوف یکی از سه داور برتر دنیا است و بالاترین آمار قضاوت در جام جهانی را دارد. وی سالیان سال در مسابقات حساس کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا قضاوت کرده و تجربه بالایی دارد. امیدوارم فردا روز خوبی برای این داور باشد و شاهد موفقیت تیم ملی فوتبال ایران باشیم.
منبع: فدراسیون فوتبال ایران

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها