کد خبر: 207159
تاریخ انتشار :

عقیلی: حذف تیم ملی تا حدودی قابل پیش‌بینی بود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ، هادی عقیلی در مورد بازی استقلال و سپاهان و صحبت‌هایی که این روزها در مورد تیم ملی و نتایج آن می‌شود صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

لیگ از این هفته شروع می‌شود اما بعضی تیم‌ها مثل استقلال به این تصمیم سازمان لیگ معترض هستند.

اتفاقا من می‌گویم که خیلی هم خوب شد که از این هفته بازی‌ها آغاز می‌شود. البته شاید برای باشگاه ما سخت باشد تا این همه بلیت تهیه کنند و جا رزرو شود اما واقعا از تعطیلی خسته شده بودیم.

بازی سپاهان و استقلال همیشه حساس بوده و این بار هم مثل همیشه جذابیت‌های خودش را دارد؟

ما 4 بازی پیش‌رو داریم که فوق‌العاده سخت و حساس هستند. بازی اول با استقلال است که قطعا برای دو تیم دو سر برد و دو سر باخت است. حتی اگر دو تیم الان در جدول در موقعیت خوبی نبودند باز هم مهم بود. چون بازی این دو تیم به خصوص در ورزشگاه آزادی همیشه جذاب بوذه است و الان هم برد و باخت هر دو تیم می‌تواند باعث جابه‌جایی در جدول شود. دو تیم را می‌تواند ناامید و امیدوار کند. بعد از استقلال با نفت تهران در اصفهان و بعد فولاد را در پیش داریم و در نهایت دربی اصفهان. در هر صورت شروع کار یک بازی خارج از خانه را داریم.

استقلالی‌ها می‌گویند چون زمان بازی‌ها عوض شده نمی‌خواهند این بازی جمعه برگزار شود و در بدنسازی هستند. به نظرت این صحبت‌ها روی بازی تاثیر می‌گذارد؟

ما خودمان طوری برنامه ریزی کرده ایم که اگر در این مسابقه جلو بیفتیم یا عقب کار خودمان را انجام دهیم. در مورد استقلال هم باید بگویم که این حرف ها دغدغه کادرفنی این تیم است و من مطمئن هستم که بازیکنان این تیم هم از تمرین کردن خسته شده و می خواهند که بازی کنند. به نظر من که ما باید لیگ خود را به سمتی ببریم که مثل اروپا شود و در هفته دو بازی انجام شود.

همین حالا که هفته‌ای یک مسابقه برگزار می‌شود خیلی بازیکنان و مربیان معتقدند که لیگ پرفشاری داریم.

من بعید می‌دانم بازیکنان ناراحت باشند و کمتر دیده‌اید که بازیکنی از فشردگی لیگ ناراحت باشد. این مسئله نگرانی باشگاه‌ها و مربیان است چون حفظ تیم برایشان سخت است وگرنه بهترین تمرین برای یک بازیکن بازی کردن است نه تمرین کردن. اگر شما یک سال تمرین نداشته باشی ولی بازی کنی خیلی بهتر است.

فکر می‌کنی از این 4 بازی که گفتی چند امتیاز بگیرید؟

اگر بتوانیم 8 امتیاز بگیریم خیلی خوب است اما اگر بیشترش را کسب کنیم که خیلی عالی می‌شود اما در مورد بازی روز جمعه معتقدم در آزادی بازی‌های استقلال و سپاهان کمتر مساوی شده است.

تیم ملی با کی‌روش نتوانست در جام ملت‌ها نتیجه بگیرد و بدون جام در حال بازگشت به ایران است صحبت‌هایی در مورد فرکی و حضورش در تیم ملی می شود. نظرت تو در این مورد چیست؟

من اصلا نمی خواهم در مورد تیم ملی صحبت کنم جز یک مورد. اما در مورد فرکی هم من نمی‌توانم نظری بدهم. در خصوص او بیشتر از یک سال است که چنین خبرهایی شنیده می‌شود و اکنون هم به خاطر حذف تیم ملی که تا حدودی قابل پیش‌بینی بود این بحث‌ها مطرح شود. من فقط فکر می کنم که مسئولان باید صبر بیشتری داشته باشند و تا یک هفته قبل از مسابقات مربی خود را انتخاب کنند! فرکی اکنون مربی ماست و کار خودش را انجام می‌دهد و کم تجربه و افتخار ندارد. او لیاقت خودش را نشان داده است.

در مورد تیم ملی می‌ خواستی یک مسئله‌ای را بگویی.

می‌خواستم در مورد عبدالزهرا صحبت کنم. مسئولان ما مدام می‌گویند که او دوپینگی بوده است اما سوال من این است که اگر فدراسیون فوتبال می‌دانسته که او دوپینگی بوده چرا زمانی که در ایران از او این تست گرفته شده این مسئله به صورت رسمی اعلام نشده است؟ این مسئله خیلی جالب است و اگر کسی بخواهد آن را بررسی کند به زوایای جدیدی از اتفاقاتی که در لیگ می‌افتد می‌رسد. مگر آزمایش دوپینگ او مثبت اعلام نشده چرا با او برخوردی نشده و این موضوع رسما به رسانه‌ها گفته نشده اما سر ایوب والی چه آوردند؟ او یک بازیکن بسیار ساده است که اگر بدانید از چه طریق دوپینگ کرده خنده‌تان می‌گیرد و افسوس می‌خوردید. چطور باید برای بازیکن خوبی مثل والی به این سرعت رای داده شود اما یک بازیکن عراقی به فوتبال ما آمده و 6 ماه قبل دوپینگ او مثبت اعلام شده ولی کسی حرفی نمی‌زند. فدراسیون فوتبال ما بعد از بازی عراق طوری در خصوص دوپینگ بازیکن عراقی مانور کرد که انگار در همان بازی با ایران دوپینگ کرده درحالی که قضیه برای 6 ماه قبل بوده و تازه ماده‌ای که اسم آورده می‌شود که او استفاده کرده چیز خاصی نبوده و جریمه آن نهایت 6 ماه بوده است. یکسری در این ماجرا در حال فرافکنی هستند. خود فیفا هم می دانست که چیز خاصی نبوده و به همین دلیل اتفاقی نیفتاد. این مسئله ربطی به کرسی داشتن یا نداشتن ایران در AFC نداشته و اگر همه کرسی‌ها را هم داشتیم اتفاقی برای ایران رخ نمی‌داد. برخی از مسئولان فدراسیون فکر می کنند که همه مردم فریب می‌خوردند در حالی که با کمی تامل می‌توان فهمید که قضیه از اول هم برای ایران سودی نداشته است.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها