کد خبر: 219944
تاریخ انتشار :

این بازی تقابل مربیان فعلی و آینده استقلال است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ، هومن افاضلی راجع به بازی تیم های استقلال و نفت تهران گفت: آقای قلعه نویی موفق ترین مربی لیگ برتر ایران است و آقای منصوریان هم با این روشی که در پیش گرفته است به زودی به جمع مربیان پرافتخار اضافه می شود، بنابراین می توان تقابل این دو مربی را بسیار جذاب دانست. به نظر من با توجه به شرایط مربیگری در تیم های بزرگ پایتخت مانند استقلال، فقط دو مربی می توانند در آینده جانشین آقای قلعه نویی شوند که یکی از آنها علیرضا منصوریان است. بهرحال باید قبول کنیم نیمکت این دو تیم شرایط ویژه ای دارد که همین باعث می شود هر مربی نتواند به آن راه پیدا کند.
وی ادامه داد: سوای تقابل این دو مربی، این بازی جدال دو تیم بالای جدولی هم هست و نتیجه آن در چینش تیم ها در جدول رده بندی بسیار موثر است. بهرحال تیم نفت از ثبات بالایی برخوردار است. پایه و اساس این تیم بسیار محکم چیده شده و مدیران آن خیلی حرفه ای عمل می کنند، همانطور که می بینیم مربی هایی که به آنجا می روند بسیار خوب و موفق عمل می کنند. نفتی ها در ضدحمله ها و ضربات ایستگاهی بسیار حرفه ای و قوی است. در طرف مقابل استقلال هم همیشه یک پای قهرمانی است، آنها خیلی هجومی بازی می کنند اما بی مهابا نیستند.
افاضلی در رابطه با پیروزی پرسپولیسی ها در آسیا و شکست آنها در لیگ برتر گفت: به نظر من حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیسی ها یک انگیزه است و آنها همه تلاششان را به کار بسته اند تا بتوانند خودشان را نشان دهند. اما در لیگ برتر دیگر انگیزه ای ندارند، شاید به دلیل اینکه دیگر امیدی به عنوان آوردن در لیگ برتر ندارند کمی بی انگیزه تر بازی می کنند. البته دلیل دیگری هم که می تواند وجود داشته باشد سطح بازی های آنجاست. شما ببینید میانگین دوندگی پرسپولیسی ها در بازی اخیرشان در آسیا از میانگین دوندگی سه سال اخیرشان در لیگ برتر بسیار بالاتر بوده است. بهرحال شاید آنها چون با حریفی که سطح بالاتری دارد بازی می کنند بهتر عمل می کنند.
منبع: ورزش سه

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها