کد خبر: 230512
تاریخ انتشار :

عالیشاه: اوضاع پرسپولیس جای بهانه گرفتن ندارد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ، امید عالیشاه در مورد دیدار روز چهارشنبه با حریف قطری گفت: راستش را بخواهید اوضاع ما در لیگ خیلی خوب نیست و این مساله می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد و به خیلی از موارد برمی‌گردد و جای بهانه گرفتن ندارد. اما ما تنها کاری که در حال حاضر می‌توانیم انجام بدهیم این است که روند رو به رشدمان در لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهیم تا هواداران خوشحال شوند.
او در مورد اوضاع تیمشان بعد از شکست مقابل سپاهان ادامه داد: تیمی که گل نمی‌زند، گل می‌خورد. البته فکر می‌کنم داور می‌توانست برای ما یک پنالتی بگیرد که نگرفت. در ضمن فکر می‌کنم چاشنی شانس هم همراه ما نبود، اگر بدشانس نبودیم می‌توانستیم سپاهان را شکست دهیم.
این بازیکن با اشاره به اینکه تیم لخویا را آنالیز کردند و آماده این دیدار هستند گفت: این تیم به تهران آمد و سه گل از پرسپولیس دریافت کرد، قطعا به دنبال جبران آن نتیجه هستند ولی ما هم می‌خواهیم ببریم و هیچ چیزی به جز سه امتیاز این بازی برایمان مهم نیست. این را بدانید که آقای برانکو برنامه‌های مخصوص به خودش را دارد و از بعد از اینکه پرسپولیس از گل صعود کند، قطعا با برنامه‌ریزی خاصی جلو خواهیم رفت.
وقتی از بازیکنان سرخپوشان پایتخت سوال شد که برانکو می‌تواند شرایط پرسپولیس را تغییر دهد یا خیر پاسخ داد: من با این قضیه که یکسری می‌گویند آقای برانکو نمی‌تواند در تیم ما موثر باشد موافق نیستم. قطعا ایشان مسیری که به پرسپولیس ضربه می‌زند را عوض می‌کند. البته همه چیز به عملکرد مربی یک تیم برنمی‌گردد، مثلا ثبات در مدیریت باشگاه خیلی مهم است و من در مصاحبه قبلی هم به شما گفتم خواه‌وناخواه اتفاقاتی می‌افتد که ممکن است به یک تیم ضربه بزند و اشاره کردم که مشکلات همیشه بوده و ادامه خواهد داشت.
این بازیکن در مورد مشکلات مالی باشگاه نظرش را این‌گونه بیان کرد: همه باشگاه‌ها مشکل مالی دارند، البته هیات رئیسه باشگاه ما با بچه‌ها صحبت کرده و گفته طی چند روز آینده قطعا پول به تیم تزریق خواهد شد که امیدوارم این اتفاق هر چه زودتر بیافتد زیرا انگیزه بچه‌ها را بالاتر می‌برد.
عالیشاه در پایان در مورد تغییراتی که شنیده می‌شود قرار است در راس مدیریت باشگاه پرسپولیس اتفاق بیافتد افزود: ما دیروز شنیدیم که یکسری تغییرات در راه است، امیدوارم هر کس که می‌آید ثبات داشته باشد. نظر خاصی راجع به این قضیه ندارم فقط امیدوارم مدیرعامل جدید مثمرثمر باشد.
منبع: ورزش سه

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها