کد خبر: 252075
تاریخ انتشار :

نوازی: جوان‌های خوبی جایگزین بیک‌زاده و صادقی شدند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ، محمد نوازی در مورد وضعیت استقلال در فصل نقل‌وانتقالات گفت: به نظر من خریدهای خوبی انجام دادیم و این نفراتی که اضافه شده‌اند واقعاً بچه‌های خوبی هستند و عملکرد آنها در فصل گذشته هم خوب بوده است. این بازیکنان در تیم‌های خود مؤثر بودند، اما شرایط استقلال فرق دارد و حالا آنها باید توانایی خود را در این تیم نشان دهند.
نوازی در ادامه در خصوص مشکلات مالی باشگاه استقلال و اینکه خودش پولی از این باشگاه گرفته است یا خیر، تأکید کرد: مشکلات مالی در اکثر تیم‌ها وجود دارد و فقط استقلال با این وضعیت مواجه نیست. البته مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا مشکلات برطرف شود. اعضای کادر فنی هم هنوز قرارداد نبسته و بحث مالی نیز با مسئولان باشگاه انجام نداده‌اند. ابتدا باید پول بازیکنان پرداخت شود تا بعد نوبت به اعضای کادر فنی برسد.
مربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا این تیم امسال قهرمان لیگ خواهد شد، گفت: ما برای موفقیت و قهرمانی تلاش می‌کنیم، اما در فوتبال نمی‌توان هیچ‌وقت قول قهرمانی داد. در این زمینه چیزی قابل پیش‌بینی نیست، در ضمن تیم‌های دیگر هم بیکار نیستند.
نوازی در پاسخ به این پرسش که «فکر نمی‌کنی استقلال صادقی و بیک‌زاده را راحت از دست داد؟»، گفت: آقای مظلومی با توجه به عملکرد این دو بازیکن در فصل گذشته، شرایط را سنجید و در نهایت این تصمیم را گرفت. در این زمینه سرمربی تیم باید صحبت کند، ولی نظر من این است که جوان‌های خوبی جانشین آنها شده‌اند.
منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها