کد خبر: 254129
تاریخ انتشار :

عنایتی: بازی مقابل استقلال هم برایم خوشایند و هم سخت است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ، رضا عنایتی در خصوص شرایط تیم فوتبال سیاه جامگان اظهار داشت: خوشبختانه اردوی خوبی را در سرعین برگزار کردیم و ادامه تمریناتمان را در تهران خواهیم داشت که امیدوارم تا آغاز رقابت‌های لیگ بتوانیم به آمادگی صد در صد برسیم.
وی در خصوص رویارویی سیاه جامگان در هفته ابتدایی مقابل استقلال اظهار داشت: صحبت خاصی در این زمینه ندارم. طبیعتا ما باید با 15 تیم لیگ برتر بازی کنیم و قرعه کشی رقابت‌ها این برنامه را به ما داده که در هفته اول مقابل استقلال قرار بگیریم. مطمئنا بازی خوبی خواهد شد زیرا ما تیم فوق‌العاده‌ای داریم و انگیره بازیکنان نیز بسیار زیاد است. استقلال هم دیگر که نیازی به تعریف ندارد. تیمی با قدرت بالا و بازیکنان بسیار خوب. امیدوارم در هفته اول بتوانیم استارت خوبی بزنیم و در ادامه با قدرت ظاهر شویم.
مهاجم تیم فوتبال سیاه‌جامگان در خصوص اینکه خیلی زود به استقلال رسید افزود: به هر حال قرعه‌کشی است و این اتفاقات طبیعی است. بسیار خوشحالم که در هفته ابتدایی بازیکنان و همه‌تیمی‌های سابقم را می‌بینم. بازی کردن مقابل استقلال همواره برایم سخت بوده است اما تمام تلاشم را نمی‌کنم که تیمم موفق باشد.
عنایتی در خصوص اینکه انگیزه خاصی برای این دیدار ندارد تصریح کرد: من همیشه برای بازی کردن انگیزه دارم حتی زمانی که در کوچه هم بازی می‌کردم هم انگیزه داشتم و برایم فرقی نمی‌کند. انگیزه مضاعف برای بازی‌ای ندارم و همیشه تلاش خود را کرده‌ام تا تیمم موفق باشد. بازی مقابل استقلال هم برایم خوشایند است هم سخت، خوشایند از این لحاظ که با تیم بزرگ استقلال روبه‌رو شده‌ایم و این مسئله به شخصیت تیم ما کمک می‌کند اما سخت از این لحاظ است که مقابل تیمی بازی می‌کنم که علایقی به آن دارم و خواهم داشت.
وی در خصوص اینکه آیا از سرمربی استقلال دلخور است و قبل از بازی به سمت نیمکت خواهد رفت یا خیر گفت: به هیچ عنوان در زندگی‌ام از شخصی دلخور نیستم. اتفاقات فوتبال حرفه‌ای است و برخی بازیکنان در تفکرات سرمربی نیستند و این هم یک سلیقه است. 100 درصد هم به سمت نیمکت استقلال می‌روم.
مهاجم سیاه‌جامگان در مورد آیا در صورت گلزنی به استقلال خوشحالی خواهد کرد یا خیر گفت: من 5-6 سال دور از استقلال بودم و هر زمان که در تیم دیگری گل زدم فقط به خاطر احترام به هواداران استقلال خوشحالی نکردم و هیچ وقت هم خوشحالی نمی‌کنم.
منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها