کد خبر: 282361
تاریخ انتشار :

وساطت کاپیتان استقلال برای مجری معروف تلویزیون

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نيوز ، وساطت رحمتی برای مجری معروف تلویزیونبه گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، پخش یک کلیپ از مجری معروف تلویزیون در فضای مجازی باعث عصبانیت و اعتراض استقلالی‌ها و در رأس آنها باشگاه آبی پایتخت شده و مدیران استقلال قصد دارند از دست اندرکاران این برنامه بخصوص مجری پرسپولیسی آن که تعلق رنگی خود را روی آنتن هم گفته، شکایت کنند.

بعد از گل ثانیه‌های پایانی پرسپولیس در دربی ۸۱ و از دست رفتن پیروزی استقلال با هدایت مظلومی، موجی از مطالب و تصاویر طنز در فضای مجازی منتشر شد و این موج به چهره‌های صداوسیما هم رسید تا در یک کلیپ که در حضور هنرمندان سیما هم به نمایش درآمد، با پرویز مظلومی شوخی شود.

حالا باشگاه استقلال و هواداران میلیونی این تیم عصبانی شده‌اند و گویا مدیران این باشگاه قصد دارند با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان صداوسیما از انعکاس چنین مسائلی در رسانه ملی شکایت کنند. موضوعی که ممکن است کار دست عوامل برنامه بخصوص مجری پرسپولیسی‌اش بدهد.

در این میان کاپیتان استقلال که خودش سوژه بسیاری از شوخی‌های رنگی و طرفداری بوده، واسطه شده تا از ارسال نامه استقلال به ساختمان جام جم جلوگیری کند.

منبع: تابناک

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها