کد خبر: 297684
تاریخ انتشار :

فهرست ارزشمندترین بازیکنان دنیا اعلام شد؛ مسی، نیمار و آزار بالاتر از رونالدو

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نيوز ، براساس گزارشی که توسط مرکز بین‌المللی مطالعات ورزشی (CIES Football Observatory) منتشر شده است ارزش اقتصادی لیونل مسی، سوپراستار آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا ۲۵۰ میلیون یورو تخمین زده شده است. این موسسه در فهرست اخیر خود، نام ۱۰۰ فوتبالیست ارزشمند دنیا را منتشر کرده که در این بین نیمار و ادن آزار بالاتر از کریستیانو رونالدو به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفته اند.

این مرکز بین‌المللی که توسط فدراسیون بین‌‎المللی فوتبال (فیفا) کاملا تایید شده است گروهی هستند که آمار بازار کار بازیکنان حرفه‌ای فوتبال در ۵ لیگ معتبر اروپایی (لیگ برتر انگلیس، لالیگای اسپانیا، سری A ایتالیا، بوندس‌لیگای آلمان و لوشامپیونه فرانسه ) را تجزیه و تحلیل می‌کنند. گفتنی است که توانایی ها و مهارت های فردی، مدت قرارداد، سن بازیکنان، عناوین به دست آمده و باشگاه های بازیکنان در این رتبه بندی، تاثیر گذار بوده است.

رده بندی ۱۵ فوتبالیست ارزشمند دنیا به شرح زیر است:

روبرت لواندوفسکی، گرت بیل، روملو لوکاکو، دیگو کاستا، پائولو دیبالا، ایسکو، سسک فابرگاس، گونزالو هیگواین، خامس رودریگز، تونی کروس، مارکو وراتی، مسوت اوزیل، سرخیو بوسکتس، مائورو ایکاردی و کوکه هم در رده های ۱۶ تا ۳۰ این فهرست قرار گرفته اند. منبع : سايت نود

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها