کد خبر: 299449
تاریخ انتشار :

عجیب ترین درگیری های درون تیمی تاریخ فوتبال

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نيوز به نقل از سايت نود ، در سالهای اخیر ستارگان حرفه ای زیادی در دنیای فوتبال با هم درگیر شده اند. یکی از نمونه های بارز این درگیری ها در فوتبال ایران مربوط به کتک کاری بداوی و رحمان رضایی در خلال بازی مقابل عمان در جام ملت های ۲۰۰۷ بود.در فوتبال جهان، جوئی بارتون، بازیکن جنجالی فوتبال انگلیس یکی از عجیب ترین درگیری های تاریخ را در زمان حضورش در سیتی با عثمان دابو رقم زد که به چهار ماه حبس تعلیقی محکوم شد.برخی از عجیب ترین درگیری های درون تیمی دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.

۱- زلاتان ایبراهیموویچ و اوگوچی اونیوو، میلان زلاتان ایبراهیموویچ، ستاره جنجالی سوئدی در سال ۲۰۱۰ درگیری شدیدی با اوگوچی اونیوو، هم تیمی خود در میلان داشت. مهاجم سوئدی با ضربه سر به بازیکن نیجریه ای - آمریکایی ضربه زد. ایبرا بعدها گفت که اونیوو دنده اش را شکسته است. تکل خشن ایبرا در تمرینات این درگیری را کلید زد.

۲-فردی لیونبرگ و اولوف ملبرگ، سوئد در طول جام جهانی ۲۰۰۲، اولوف ملبرگ و فردی لیونبرگ، دو تن از بزرگان تیم ملی سوئد درگیری شدیدی با همدیگر در تمرینات داشتند. ملبرگ روی پای لیونبرگ تکل رفت و مهاجم وقت آرسنال با هموطنش دست به یقه شد. این دو چند دقیقه درون زمین با هم درگیر بودند تا آن که هم تیمی ها و مربیان این دو را از هم جدا کردند.

۳- استیو مک مانامان و بروس گرابلار، لیورپول هیجان در دربی ها همیشه بالاست. معمولا درگیری های درون زمین در چنین بازیهایی مربوط به درگیری یک بازیکن با بازیکن تیم مقابل است اما در سال ۱۹۹۳ در بازی لیورپول و اورتون در مرسی ساید، بروس گروبلار، دروازه بان سرخ ها با هافبک تیمش استیو مک مانامان دست به یقه شد.

۴- جوئی بارتون و عثمان دابو، منچسترسیتی جوئی بارتون، یکی از جنجالی ترین شخصیت های تاریخ فوتبال انگلیسدر سال ۲۰۰۷ با هم تیمی خود یعنی عثمان دابو درگیر شد و چند مشت به صورت او کوبید. بازیکن فرانسوی پس از این درگیری در جلسه تمرینی راهی بیمارستان شد. دابو از بارتون شکایت کرد و این مهاجم جنجالی به چهار ماه حبس تعلیقی محکوم شد.

۵- ینس لمن و مارسیو آموروزو، بورسیا دورتموند دروازه بان سابق تیم ملی آلمان به زودجوش بودن معروف بود و سریع عصبی می شد. لمن در سال ۲۰۰۳ پس از دریافت گل در بازی تیمش مقابل شالکه، عصبی شد و با آموروزو، هم تیمی اش درگیر شد. این دروزاه بان اعتقاد داشت که هم تیمیش کم کاری کرده است. البته کمک داور آن گل را به علت آفساید مردود اعلام کرد. لمن به خاطر رفتارش از زمین اخراج شد.

۶- کریگ بلمی و یان آرنه ریسه، لیورپول در سال ۲۰۰۷ لیورپول برای بازی آماده سازی لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا به پرتغال سفر کرده بود. بازیکنان لیورپول که پس از شب نشینی حال چندان خوشی نداشتند با هم درگیر شدند. بلمی با چوب گلف به جان ریسه افتاد. بلمی پس از گلزنی به بارسا طوری خوشحالی کرد که گویی یک چوب گلف خیالی را تکان می دهد و بدین ترتیب نشان داد که از رفتارش چندان هم پشیمان نیست!

۷- گرائمه لاسو و دیوید بتی، بلکبرن روورز تنها فصل تاریخ بلکبرن در لیگ قهرمانان یعنی فصل ۹۶-۱۹۹۵ وحشتناک بود. هواداران تیم انگلیسی خاطره خوشی از آن فصل ندارند. در سال ۱۹۹۵ ، بلکبرن با نتیجه سه بر صفر مقابل اسپارتاک مسکو شکست خورد. گرائمه لاسو و داوید باتی، دو بازیکن تیم انگلیسی در دقیقه چهارم بازی با هم درگیر شدند. این دو به هم توهین کردند و درگیر شدند. لاسو گردن باتی را گرفت تا درگیری بالا بگیرد.

۸- جیمی کاراگر و آلوارو آربلوا، لیورپول در سال ۲۰۰۹ در حالی که لیورپول با نتیجه دو بر صفر مقابل وست برومویچ پیروز جلو بود، جیمی کاراگر با آربلوا درگیر شد. کاراگر به شکل عجیبی خشمگین به نظر می رسید. پس از بازی علت خشمش را سهل انگاری خط دفاعی عنوان کرد.

۹- آرین روبن و فرانک ریبری، بایرن مونیخ دو ستاره اسم و رسم دار بایرن مونیخ هم در سال ۲۰۱۲ با هم درگیر شدند. این دو بین دو نیمه بازی مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان در رختکن با هم کتک کاری کردند. گفته می شود که علت اختلاف این دو در مورد این بوده که چه کسی کاشته های تیم را بزند.

۱۰-امانوئل آدبایور و نیکلاس بنتنر، آرسنال زمانی که یک تیم بازی را برده همه خوشحال هستند و بعید است که مشکلی پیش بیاید اما وقتی ببازی همه عصبی هستند و بحران ها آغاز می شوند. در سال ۲۰۰۸ آرسنال با نتیجه چهار بر یک از تاتنهام باخت. توپچی ها ناراحت بودند اما دو بازیکن عصبی تر از بقیه به نظر می رسیدند. نیکلاس بنتنر و امانوئل آدبایور، دو مهاجم توپچی ها با هم درگیر شدند. بازیکن توگویی با ضربه سر به مهاجم دانمارکی ضربه زد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها