کد خبر: 303914
تاریخ انتشار :

دو کلام از غزال تیزپا!

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تورج عاطف - نامه نیوز، فوتبال عراق به المپیک می رود و این در حالی است که این ششمین دوره ای است که عراقی ها پس از آخرین المپیک ما موفق به حضور در این دیدارها شده اند در حالی که نه بودجه فوتبال ما و نه صد البته فساد فوتبال ایران و نه امکانات فوتبال ما را دارند.
عراقی ها توانستند قطری ها را بببرند در حالیکه امید ما به قطر باخت همان قطری که لیگش آمال فوتبالیستهای ما است اما فوتبال ما همچنان بر همان مدار می چرخد و حرفهای بی مورد را تنها می شنویم از جمله آنها سخنان خداداد عزیزی است که در دفاع از مربیان بی تجربه ای چون خاکپور می گوید «مگر برانکو ایوانکوویچ چه تجربه ای قبل از حضور در ایران داشت که به تیم ملی ایران رفت!»
خداداد همان کسی است که حتی بلاژویچ یکی از بزرگترین تئوریسین های فوتبال دنیا در دهه آخر قرن بیستم را سیاه کار نامید و بخاطر شماره پیراهن پشت به تیم ملی کرد. عزیزی از چه دفاع می کند؟ او چگونه دفاع می کند؟ کارنامه او چیست ؟ زنده یاد رنجبر روزگاری در مورد خداداد عزیزی گفت ": خداداد یک عمر نان گلش به استرالیا را خورد" همان گلی که او را غزال تیزپا کرد و ....
غزال پس از حضور ناموفق در فوتبال آلمان و آمریکا به ایران آمد و بعد بازنشسته شد و تصمیم گرفت مربیگری کند اتفاقی که در نوع خودش جالب بود مثلا در یکی از بازی های تیمش با مدیر عامل باشگاهی که مربیگری می کرد در کنار زمین درگیر شد.
نتایج مربیگری خداداد عزیزی نه تنها او را غزال نکرد که غزل خداحافظی را برایش خواند و حالا این غزل خداحافظی تبدیل به گزافه گوئی شده است و بی ربط در مورد برانکو می گوید مردی که پس از سالها فوتبال پرسپولیس را متحول کرده است.
باید خدمت جناب عزیزی بگوئیم روزی که برانکو در سال 2001 مربیگری تیم ملی ایران را پذیرفت سابقه 11 سال مربیگری داشت. او از سال 91 تا 95 در وارتکس و فصل 95- 96 درسگستا و 96 تا 98 در ریکار و در ال 98 - 99 با بلاژویچ به مقام سوم جام جهانی رسید. برانکو در سال 99 تا 2000 در هانوفر 96 آلمان مربیگری کرد آیا امثال خاکپور و عزیزیان و طباطبائی چنین تجربه ای دارند؟ این آقایان کجا مربیگری کردند؟
برانکو پس از ایران در کشورهای کرواسی و چین و امارات و عربستان مربیگری کرد اما کدام مربی ایرانی را می شناسیم که اندکی از این کارنامه را داشته باشد؟
آقای غزال تیزپا ! این گونه سخن گفتن شما چیزی به فوتبال ما اضافه نمی کند جز آن که باز شکست بخوریم و از تجربه مردان بزرگی چون برانکو که می تواند از مردان معمولی چون انصاری و کامیابی نیا و مسلمان ... ستارگان بی بدیلی بسازد بی بهره باشیم.
آقای غزال تیزپا ! رهایمان کنید از این حرفها که فقط دفاع از ناکار آمدی ها و بی تجربگی ها و بی دانشی ها است...

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها