کد خبر: 317637
تاریخ انتشار :

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس: چرا وقتی میهمان هستیم باز هم جریمه می‌شویم؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ، پندار خمارلو در خصوص جریمه باشگاه پرسپولیس به دلیل فحاشی هواداران این تیم در دیدار با صبای قم آن‌هم در حالی که پرسپولیس میهمان بود گفت: روز گذشته نامه‌ای از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به باشگاه آمد که به دلیل آنچه فحاشی هواداران پرسپولیس در شهر قم و در زمان بازی با صبای این شهر عنوان شده بود جریمه شدیم و این اتفاق باعث شد تا به برخی مسائل شک کنیم چرا که ما چه میهمان باشیم و چه میزبان جریمه می‌شویم.

وی ادامه داد: در هفته‌های ابتدایی لیگ ما یک بازی در شهر اصفهان داشتیم. در آن بازی لیدرهای آن تیم پشت بلندگو کلی فحاشی و توهین به ما کردند که این مسئله باعث شد ما به ناظر بازی اعتراض کنیم و سپس بلندگوهای این لیدرها قطع شد. اما هیچ اتفاقی نیفتاد و آن تیم یا هوادارانش جریمه نشدند. اما در حالی که در قم میهمان بودیم ما را جریمه کردند که این هم از آن اتفاقات عجیب و جالب است. جالب ‌تر اینجاست که ما دو برابر باشگاه میزبان جریمه شدیم و مشخص نیست ملاک، چه بوده است. در تهران می‌گویند ما میزبان هستیم و مسئولیت به گردن ماست اما در قم که ما دیگر میهمان بودیم پس آنجا دیگر چرا ما را جریمه کردند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر هر کسی که در استادیوم بین هواداران ما می‌نشیند هواداران پرسپولیس است؟ آیا یک بار از ما خواسته‌اند که در جلسات شرکت کنیم یا از کانون مشوقین باشگاه اطلاعاتی خواسته‌اند که بدانند آیا فلان هوادار متخلف هوادار پرسپولیس بوده یا نه؟ بدون اینکه از ما دعوت کنند تا در جلسات شرکت کنیم فقط ما را جریمه می‌کنند و ما چه میهمان باشیم و چه میزبان انگار باید جریمه شویم نمی‌دانم این چه طرز جریمه کردن است. شاید چون هر جا می‌رویم تماشاگران ما بیشتر هستند باید دو برابر جریمه شویم؟

خمارلو درباره اینکه با توجه به هفته لیگ برتر و اینکه باشگاه پرسپولیس قصد داشت نام و یاد مرحوم هادی نوروزی را در این هفته به شکل ویژه‌ای زنده نگه دارد اظهار داشت: ما برای این بازی برنامه‌های خوبی داشتیم اما وقتی تماشاگری در استادیوم نیست چه کار می‌توانیم بکنیم؟ تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که یک بنر به دست بازیکنان بدهیم.
منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها