کد خبر: 319434
تاریخ انتشار :

حمله گسترده پرسپولیسی ها به زارع و نوری؛ چه چیزی طلبکارید؟!

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، پژمان نوری و مازیار زارع سابقه حضور در پرسپولیس را دارند اما مدتی است که علیه این تیم موضع گیری می کنند.

این مسئله در خصوص زارع نمود بیشتری دارد تا جایی که در بازی های اخیر ملوان برابر پرسپولیس همیشه این بازیکن جزو نفرات تنش زا محسوب شده و اقداماتی انجام داده که صدای هواداران رقیب را در آورده است.
نوری نیز به دلیل اینکه مدتی بعد از جدایی از پرسپولیس به استقلال رفت، از چشم هواداران قرمزها افتاد اما با این حال همیشه زارع بیش از وی مورد هجمه قرارگرفت.
در بازی دیروز هم زارع بارها به دنبال ایجاد تنش در بازی بود و نوع شادی گل قرمزها نیز حسابی او را عصبانی کرد در حالی که مهاجم ملوان هم بعد از گلزنی با همین شیوه شادی کرده بود.
این هافبک بعد از بازی هم مصاحبه کرد و مدعی شد که داور علیه این تیم قضاوت کرده و دست هایی در کار است تا پرسپولیس قهرمان شود و نوری نیز مشابه این مصاحبه را انجام داد تا شبکه های مجازی به محلی برای حملات همه جانبه پرسپولیسی ها به این دو چهره تبدیل شوند.
برخی هواداران پرسپولیس نیز این سوال را از زارع و نوری پرسیده اند که مگر پرسپولیس چه بدی در حق آنها کرده و یا چه چیزی از این باشگاه طلبکارند؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها